خبرگزاری کار ایران

رئیسی:

برای سیستان و بلوچستان استاندار با اختیارات ویژه انتخاب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۸۴۴

رئیس جمهور گفت: برای برخی از استان‌ها به دلیل مشکلاتی که دارند یک ویژگی قائل شدیم که استانداران آن بتوانند موضوع را سریع‌تر با دولت مطرح کنند و اختیارات ویژه داشته باشند که خودشان در استان مسائل را حل و فصل کنند که سیستان و بلوچستان جزو همین استان هاست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح روز جمعه در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان در بدو ورود به زابل عنوان کرد: ابتدا لازم می‌دانم به مردم سیستان و بلوچستان سلام داشته و از این که نمی‌شود در این سفر آن دیدار‌ها و ملاقات‌هایی که باید در سفر‌های استانی داشته باشم با آنان برگزار کنم متاسفم.

رئیس جمهور اظهار داشت: سعی می‌کنیم به میزانی که مشکلی از جهت اصول بهداشتی نداشته باشد در منطقه با همکارانم حضور پیدا کنم و با همفکری مسوولان محترم محلی، نماینده، ولی فقیه و استاندار و مسوولان دیگر در جریان مسائل منطقه قرار بگیریم و برای هر کدام به یاری خدا راهکار‌هایی داشته باشیم.

دکتر رئیسی بیان کرد: همانطور که اشاره کردید یکی از دغدغه‌های منطقه زابل موضوع آب است و ما قبل از اینکه به این استان بیاییم یک نشست‌های داشتیم با همکاران راهکار‌هایی برای این موضوع وجود دارد و برای آن ۲ یا سه راهکار پیشنهاد شده است.

رئیس جمهور گفت: قرار است وزیر نیرو که ایشان نیز در این سفر همراه ما هستند با همراه مسوولان محلی و استاندار برای موضوعات فکر می‌کنند و ما هم دست به کار شویم و بتوانیم برای رفع دغدغه مردم گام جدی برداریم.

دکتر رئیسی تاکید کرد: پروژه راه‌آهن سیستان از مباحثی که مطرح شده و ان شاء الله آن را در این سفر بررسی می‌کنیم.

آیت‌الله رئیسی گفت: برای برخی از استان‌ها به دلیل مشکلاتی که دارند یک ویژگی قائل شدیم که استانداران آن بتوانند موضوع را سریع‌تر با دولت مطرح کنند و اختیارات ویژه داشته باشند که خودشان در استان مسائل را حل و فصل کنند که سیستان و بلوچستان جزو همین استان هاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز