خبرگزاری کار ایران

میبدی در گفت‌وگو با ایلنا:

بنا به محاکمه روحانی باشد، پای خیلی‌ها وسط می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۹۷۹

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اگر بنا باشد مقصر این شرایط فعلی کشور را معرفی و محاکمه کنیم محدود به حسن روحانی نمی‌شود بلکه پای خیلی‌ها به وسط می‌آید.

حجت‌الاسلام فاضل میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برخی تلاش‌ها برای طرح بحث محاکمه روحانی گفت: جریان انحرافی همواره سعی می‌کند طرحی را در مملکت اجرایی کند تا مسائل اصلی کمرنگ شود از همین رو مشاهده می‌کنیم هرگاه اتفاقی افتاده و مسئله‌ای پیش آمده است، این جریان انحرافی مسائل دیگری را مطرح می‌کند که اذهان و افکار عمومی به سمت و سوی دیگری سوق داده شود.

این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه خاطرنشان کرد: بالاخره ممکن است این گروهی که وعده داده بودند برای ما بهشت بسازند، مشکل تورم را حل کنند و جلوی رشد دلار و نقدینگی را بگیرند، نتوانند موفق شود بنابراین عده‌ای یکسری مسائل انحرافی مطرح می‌کنند که ذهن مردم به سوی آن برود.

وی تاکید کرد: اگر بنا است مشکلات را در کشور مطرح و مقصری برایش پیدا کنیم یکی دو نفر که نیستند پای بسیاری از مسئولان و افراد وسط می‌آید؛ اما متاسفانه "کی بود کی بود، من نبودم" تقریباً جزء فرهنگ ما شده است و این برای اولین بار نیست که چنین مسائلی مطرح می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: یک زمانی حمله به دولت اصلاحات و رئیس آن مطرح شد، یک زمانی دیگر با فاصله زمانی دیرتر بحث دولت آقای احمدی‌نژاد را بیان کردند حالا هم روحانی را می‌گویند. حتی یک زمانی هم نام آقای کروبی و موسوی را مطرح کردند و هر روز باید اسمی به میان بیاورند و به عنوان مقصر و مسئول مطرح کنند تا مقصرهای اصلی معلوم نشود که این کار هم توسط یک جریان انحرافی صورت می‌گیرد تا ذهن مردم منحرف شود و نرود به سمت جایی که باید برود.

میبدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه سیدحسن خمینی در کشور سمت اجرایی ندارد اما چرا در برهه‌ای از زمان مورد حمله و هجمه قرار می‌گیرد، عنوان کرد: در مملکت یکسری جنجال باید همیشه آفریده شود، به هر حال سید حسن خمینی کسی است که از کلام او می‌ترسند، او وابسته به جایی نیست و استقلال خودش را حفظ کرده و از خانواده امام است، بنابراین وی را می‌ترسانند تا حرفی نزند و سخنی نگوید.

وی ادامه داد: به هر حال ممکن است یک سری افراد پیدا شوند و از این وضعیتی که ممکن است به وجود بیاید، انتقاد کنند و درباره برخی افراد بخواهند سخنی بگویند که برای این‌ها سنگین باشد، بنابراین عده‌ای را می‌ترسانند و می‌گویند اگر مشکلات ممکلت در اقتصاد حل نشد، مشکلات مسکن،  ‌FATF و مذاکرات حل نشد و به سرانجام نرسید، نفس نکشید تا ما کار خودمان را انجام دهیم‌.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: به هر حال مافیای قدرت و ثروت همیشه دنبال این بوده که با حاشیه سازی ذهن مردم به سمت و سوی دیگر برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز