خبرگزاری کار ایران

بازنشستگان مطرح کردند؛

«دائمی شدن همسان سازی» قبل از رای اعتماد به کابینه تصویب شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۱۰۸

بازنشستگان خواستار تصویب دائمی شدن همسان‌سازی قبل از رای اعتماد به کابینه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان خطاب به نمایندگان مجلس اعلام کردند: باید دائمی شدن همسان‌سازی قبل از دادن رای اعتماد به وزرای کابینه تصویب شود؛ ما انتظار داریم نمایندگان مجلس ابتدا دائمی شدن همسان‌سازی را به تصویب برسانند و بعد سراغ سایر امور بروند.

به گفته این بازنشستگان، عدم تصویب لایحه دائمی شدن، موجب می‌شود که راه فرار برای‌عدم پرداخت بدهی دولت به سازمان و فرار از استمرار متناسب‌سازی باز شود؛ نمایندگان اگر واقعاً خواستار بهبود وضعیت معاش بازنشستگان هستند، باید ابتدا دائمی شدن همسان‌سازی را به تصویب برسانند.

بازنشستگان می‌گویند: نمایندگان از یکسو مدام ادعا می‌کنند طرفدار بهبود معاش بازنشستگان و کارگران هستند اما از سوی دیگر، در تصویب این لایحه به این بهانه که برای دولت بار مالی دارد، اهمال می‌نمایند.

یک بازنشسته کارگری می‌گوید: پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و اجرای دقیق و بی‌کم و کاستِ همسان سازی، جزو الزامات برنامه ششم توسعه است و اکنون شش ماه بیشتر به پایان این برنامه نمانده؛ هم باید متناسب‌سازی دائمی شود و هم بدهی دولت به سازمان پرداخت گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز