خبرگزاری کار ایران

صداقت: به کمک پیشکسوتان و هواداران تراکتور نیاز دارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۱۴۸

مدیر تیم فوتبال تراکتور از همه پیشکسوتان و هواداران برای کمک به این باشگاه دعوت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، فرهاد صداقت درمورد انتصابش به عنوان مدیر تیم، اظهار داشت: خوشحالم که بار دیگر توفیق خدمت به پرهوادارترین تیم آسیا را پیدا کردم و در ابتدا لازم می‌دانم از اعتماد مالک محترم باشگاه و آقای نظمی تشکر کنم. امیدوارم با هم‌فکری یکدیگر بتوانیم تراکتور را به جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم.

وی افزود: من پیش از این سه بار در مقاطع مختلف سابقه حضور در باشگاه تراکتور را داشتم و سال‌ها در ورزش تبریز خدمت کرده‌ و مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی بودم. هواداران عزیز هم مطمئن باشند که در جایگاه خود، از هیچ تلاشی برای تراکتور دریغ نخواهم کرد. من پیش از اینکه یک مدیر باشم، هوادار تیم تراکتور هستم.

مدیر تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه «برای حضور در این سمت از حسن آذرنیا رخصت گرفته است»، گفت: آقای آذرنیا از پیشکسوتان نامدار فوتبال هستند که در همه جای ایران ایشان را می‌شناسند و من هم برای او احترام زیادی قائلم. ما دوستان قدیمی هستیم و قطعاً از تجربیات آقای آذرنیا استفاده خواهم کرد. علاوه بر آن، من به کمک همه پیشکسوتان و هواداران هم نیاز دارم تا در کنار هم بهترین شرایط را برای تراکتور رقم بزنیم.

صداقت یادآور شد: خوشبختانه امسال تراکتور از لحاظ مدیریتی شرایط بسیار خوبی دارد و آقای کمالوند هم از ابتدای فصل هدایت تیم را برعهده گرفته تا بازیکنان با نظر او جذب شوند. این رویه حرفه‌ای قطعاً به تراکتور کمک زیادی خواهد کرد تا در طول فصل نتایج مدنظر هواداران را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز