خبرگزاری کار ایران

تست کرونا در منزل و محل کار با کمترین هزینه!

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۸۵

تست کرونا در منزل و محل کار با کمترین هزینه!

اگر قرار است تست کرونا بدهید، احتمالا یکی از علائم ابتلا به کرونا را در خود مشاهده کرده‌اید یا در معرض کسی بوده‌اید که به تازگی کرونا مثبت شده است. علت نیاز به انجام تست کرونا هر چه که باشد، فرقی نمی‌کند؛ شما به یک آزمایشگاه و خدمات آزمایشگاهی نیاز دارید تا متوجه شوید به کرونا مبتلا شده‌اید یا نه.

در شرایطی که همه‌گیری کرونا تمام جهان را درنوردیده است و در اوضاع کنونی ایران که خبر از موج پنجم و ششم کرونا به گوش می‌رسد و انواع مختلفی از ویروس کرونا از جمله دلتا و بتا در همه جا جولان می‌دهند، قطعا عدم حضور در آزمایشگاه‌ها و استفاده از خدمات آزمایشگاهی در منزل و محل یکی از بهترین گزینه‌ها برای پیشگیری و کنترل بیماری است، اما مسئله مهم این است که هزینه آزمایش در آزمایشگاه با هزینه آزمایش در منزل چه تفاوتی دارد و آیا توان اقتصادی هر کسی این اجازه را می‌دهد تا از خدمات آزمایشگاهی در منزل استفاده کند؛

هزینه انجام تست کرونا در منزل

به هر حال بدیهی است که ارائه هر گونه خدمات در منزل و محل، هزینه بیشتری را برای متقاضی به دنبال خواهد داشت؛ آنچه باعث می‌شود متقاضی روغن پرداخت هزینه بیشتر را به تن بمالد و از خدمات در محل و منزل استفاده کند، به جز کیفیت خدمات، امنیت خدمات است.

درست است که هزینه انجام تست کرونا در منزل از انجام تست کرونا در آزمایشگاه بیشتر است، اما باید به این نکته نیز توجه کرد که ریسک آزمایش در آزمایشگاه نیز از ریسک آزمایش در منزل هم بیشتر است. در واقع اگر با دریافت خدمات آزمایشگاهی در منزل قرار است هزینه بیشتری پرداخت کنید، در عوض امنیت سلامتی خود و خانواده خود را حفظ کرده‌اید و یکی از مهمترین راه‌های کنترل و پیشگیری از کرونا را انتخاب کرده‌اید.

گرچه اگر دقیق و اقتصادی هم به موضوع نگاه کنید، هزینه انجام تست کرونا در منزل آنقدرها هم که فکر می‌کنید، زیاد نیست. توصیه می‌کنیم برای اطلاع دقیق از این هزینه‌ها با بخش پذیرش هوم‌کا تماس بگیرید و جزئیات هزینه‌های خدمات آزمایشگاهی در منزل را جویا شوید. برای این منظور به وبسایت هوم‌کا به آدرس www.homeca.ir سر بزنید یا با شماره 02191025595 تماس بگیرید.

تست کرونا در منزل و محل کار با کمترین هزینه!

تست کرونا در منزل چگونه انجام می‌شود؟

به گزارش ایرنا افراد بسیاری امکان انجام تست کرونا در منزل را ندارند؛ این دسته از افراد به راحتی می‌توانند از خدمات آزمایشگاهی در منزل و محل کار خود استفاده کند. محدودیت افراد برای حضور در آزمایشگاه‌ها طیف وسیعی از دلایل را در بر می‌گیرد که یکی از شایع‌ترین آنها حال بد بیماران کرونایی برای حضور در آزمایشگاه‌ها است.

لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که ظاهر شدن علائم کرونا در هر کسی قطعا و حتما به معنای ابتلای قطعی به این ویروس نیست؛ افراد بسیاری هستند که علائم ابتلا به کرونا را دارند، اما ابتلای آنها به این ویروس محرز نیست و تنها با ورود به این مراکز شلوغ به کرونا مبتلا می‌شوند.

شلوغ بودن آزمایشگاه‌ها برای انجام تست کرونا و معضل همیشگی ترافیک هم مزید بر علت است که افراد ترجیح دهند از خدمات غیر حضوری آزمایشگاه‌ها استفاده کنند.

همچنین که قبلا هم اشاره کردیم بسیاری از افرادی که به این ویروس مبتلا شده‌اند قدرت و توان کافی برای مراجعه به آزمایشگاه را ندارند و به استراحت نیاز دارند و نمی‌توانند از جای خود بلند شود.

 واقعیت این است که انجام تست کرونا در منزل توسط کارشناسان مجموعه هوم‌کا مزایای فراوانی دارد که از جمله آن می‌توان به برداشتن محدودیت‌ها یا معایب ذکر شده در بالا اشاره کرد. یادآوری می‌کنیم که اعلام جواب تست کرونا نیز به ‌صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق پروفایل بیمار در سایت هوم‌کا امکان‌پذیر است.

 

کدام تست‌های کرونا را می‌توان در منزل انجام داد؟

هر شکلی از تست کرونا در منزل قابل انجام است. در واقع هم تست PCR در منزل و هم تست آنتی بادی در منزل توسط تیم متخصص هوم‌کا انجام می‌شود. البته اینکه کدام یک از این  تست‌ها برای شما نیاز است، پزشک باید تشخیص دهد.

لازم است همین جا به این نکته اشاره کنیم نتیجه‌ای که از تست پی‌سی‌آر حاصل می‌شود با نتیجه‌ای که از تست آنتی بادی حاصل می‌شود، هر کدام در جای مخصوص به خود کارایی و قابلیت استفاده دارند. تست پی‌سی‌آر وجود ویروس فعال در بدن را مشخص می‌کند و دقیقا اعلام می‌کند که هم اکنون ویروس کرونا در بدن فرد وجود دارد یا خیر. این تست دقیقا همان تستی که در دفاتر هواپیمایی از آن با عنوان تست کرونا برای پرواز از آن یاد می‌شود. این در حالی است که تست آنتی‌بادی وجود آنتی بادی در بدن را بررسی می‌کند و اعلام می‌کند که به سبب ابتلا به ویروس در گذشته، هم اکنون بدن آنتی بادی مورد نظر را برای مقابله با ویروس تولید کرده است.

تست کرونا در منزل و محل کار با کمترین هزینه!

نکته مهم در مورد کرونا

هموطن گرامی، گرچه کرونا ویروس مدت طولانی‌ست که فراگیر شده است و همه اقشار جامعه از شیوع این بیماری خسته و درمانده هستند، اما طولانی شدن این ویروس هرگز دلیلی برای ساده انگاشتن و ساده گذشتن از آن نیست. هنوز و همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین سلاح برای مبارزه با این ویروس و در امان ماندن از شر آن است.

با این وجود اگر به هر دلیل و به هر شکلی و از هر جایی به این ویروس مبتلا شده‌اید، نگرانی و استرس به خود راه ندهید. تست کرونا بدهید و اقدامات پزشکی لازم را رعایت کنید و برای حداقل دو هفته در قرنطینه بمانید و خیلی خوب بخوابید و استراحت کنید. شما می‌توانید برای تامین رفاه حال خود از خدمات تست کرونا در منزل استفاده کنید. برای این منظور تیم هوم‌کا انتخاب خوبی برای دریافت اینگونه خدمات است. می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به وبسایت هوم‌کا به آدرس www.homeca.ir سر بزنید یا با شماره 02191025595 تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز