خبرگزاری کار ایران

علی‌نژاد: سرپرستی دادگر منع قانونی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۷۲۴

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: روزهای پایانی دولت با المپیک همراه شده است و دغدغه های زیادی داریم و به چیزی جز این فکر نمی‌کنیم.

به گزارش ایلنا، مهدی علی‌نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون هندبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام تلاش این است که مجامع  اکثر فدراسیون ها تا پایان تیر برگزار شود. 

وی گفت: در مجمع سالیانه فدراسیون هندبال پاکدل گزارش عملکرد یکساله را ارائه کردند مطابق روال همیشگی حسابرس، خزانه دار و بخش مالی گزارش خود را ارائه کردند که نکته مهم این بود که گزارش حسابرس مطلوب بود و بدون هیچ شرطی عملیات مالی فدراسیون را مثبت اعلام کردند. فدراسیون هیچ بدهی ندارد و البته مبالغ قابل توجهی هم برای سال ۱۴۰۰ انتقال پیدا کرده است. 

وی گفت: فدراسیونی که در سال های قبل بدهی های سنگینی داشت و امروز این شرایط برایش پیش آمده قابل تقدیر و تشکر است. خوشحالیم این انضباط در اکثر فدراسیون های ما شکل گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که واریزی وزارت به فدراسیون ها چقدر است گفت: طرف امروز یا فردا آن ان شاءالله پرداختی قابل توجهی را به فدراسیون ها خواهیم داشت. متوسط بالاتر از ۴۰ درصد است اما زیر ۴۰ درصد نخواهیم داشت. برخی فدراسیون ها اعداد بالاتر از اینها (بالای ۵۰ درصد) خواهد گرفت. 

وی در پاسخ به این سوال که طبق عرف مجامع انتخابات فدراسیون‌های ورزشی روسایی که کاندیدا می‌شوند نمی‌توانند سرپرست باشند اما دادگر سرپرست تیراندازی شده است و آیا منع قانونی ندارد؟ گفت: نه! منع قانونی ندارد. ما هم این حرف را نزده‌ایم. نه به هیچ وجه نباید از کاندیداتوری هم استعفا دهند. در اساسنامه و آیین نامه هیچ منع قانونی وجود ندارد. با توجه به شرایط المپیک و اینکه تیراندازی ۶ سهمیه المپیک دارد کار عاقلانه نیست که ما چند روز به المپیک تزلزلی در حوزه مدیریتی یک فدراسیون ایجاد کنیم. از شما هم خواهشم این است از این اقدام حمایت کنید چون در جهت منافع ورزش ایران است. 

وی در خصوص انتخابات ژیمناستیک گفت: بعد از المپیک باید ببینیم شرایط چگونه خواهد شد. اساسا انتخابات سه فدراسیون اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی بعد از المپیک انجام خواهد شد. البته امروز به احتمال قوی اساسنامه جدید توسط وزیر ابلاغ می‌شود و به احتمال زیاد این سه فدراسیون براساس آن اساسنامه انتخابات‌شان برگزار شود. شرایط آن اساسنامه با این اساسنامه متفاوت است و در نتیجه پیش بینی این است که نیاز به تجدید ثبت نام برای این فدراسیون ها باشد.

وی در خصوص شایعاتی در خصوص حضورش در وزارت ورزش در دوره جدید دولت گفت: چیزی که اکنون برای من مهم است در روزهای پایانی دولت کارهای خود را به خوبی انجام دهم خصوصا که این روزهای پایانی با المپیک همراه شده است که روزهای مهم و بسیار پرکاری است. از ۸ صبح شروع می‌کنیم تا ۱۲ شب ادامه دارد. لذا به هیچ چیز جز المپیک فکر نمی‌کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز