خبرگزاری کار ایران

ماموریت سخت شاگردان قلعه نویی در تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۱۱۵

شاگردان امیر قلعه نویی در یک ماه اخیر بازی های سرنوشت سازی را برگزار خواهند کرد.

، شاگردان امیرقلعه نویی که در بازی روز جمعه مقابل استقلال شکست تلخی را پشت سر گذاشتند در بازی های آینده طی ۳۰ روز، هفت بازی فشرده و البته دشوار را پیش رو دارند.

سیرجانی‌ها در هفته بیست و پنجم لیگ، چهارشنبه شب در آزادی میهمان پرسپولیس خواهند بود. پرسپولیسی که مدعی اول قهرمانی است و برای کسب پنجمین جام پیاپی تلاش می‌کند. شاگردان قلعه نویی پس از پرسپولیس به سیرجان سفر خواهند کرد تا در دیدار روز سه شنبه ۱۵ تیر از آلومینیوم اراک میزبانی کنند.اراکی ها اکنون با ۳۶ امتیاز بالاتر از گل گهر، رده چهارم جدول را در اختیار دارند.

گل گهر سپس به تبریز سفر می‌کند تا در بازی روز شنبه ۱۹ تیر میهمان تراکتور تبریز باشد.تراکتور تیم آسانی برای سیرجانی ها نخواهد بود و خطیبی به دنبال کسب امتیاز از این بازی است. گل گهری ها پس از بازگشت از تبریز در سفری مجدد به سیرجان باید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از آلومینیم اراک میزبانی کنند این بازی پنجشنبه ۲۴ تیر برگزار می‌شود و اراکی ها با علیرضا منصوریان در جام حذفی حریف سرسختی برای گل گهر خواهند بود.

بعد از بازی با اراک، گل گهر در سیرجان خواهد ماند تا در بازی روز سه شنبه ۲۹ تیر از سایپا میزبانی کند. این بازی از هفته بیست و هشتم لیگ برتر برگزار می‌شود و سایپا که به دنبال فرار از سقوط است حریف چغری برای شاگردان قلعه نویی خواهد بود.گل گهر پس از بازی با سایپا به مسجد سلیمان می‌رود تا مقابل نفت قرار گیرد. گرمای خوزستان در روز یکشنبه ۳ مرداد مهمترین حریف گل گهر خواهد بود و شب سختی در انتظار سیرجانی هاست.

در ایستگاه پایانی در جمعه ۸ مرداد گل گهر میزبان نساجی مازندران خواهد بود. نساجی نیز از تیم های فانوس به دست لیگ است و ممکن است در هفته آخر به امتیاز حیاتی برای ماندگاری در لیگ برتر نیاز داشته باشد.بازی سختی که تکلیف گل گهر را در جدول لیگ برتر مشخص می‌کند. 

گل گهر در فاصله سی روزه ۹ تیر تا ۸ مرداد سخت ترین روزهای فصل را پیش رو دارد. روزهایی که  برای گل گهر دو روی سکه دارد. یک روی سکه می‌تواند با کسب سهمیه آسیایی برای مردم سیرجان خاطره انگیز شود و روی دیگر خطر حذف از جام حذفی و سقوط به رتبه های پایین تر در جدول همراه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز