خبرگزاری کار ایران

ایلنا از گمانه‌زنی‌های جدید خبر می‌دهد

احتمال واگذاری رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات به تقی‌پور

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۸۷

گزینه نهایی مدیریت روابط‌عمومی وزارتخانه مشخص شده و احتمالاً وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زودی رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی منصوب کند.

احتمال دارد امیرعباس تقی‌‌پور به زودی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب می‌شود.

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نمایشگاه تلکام در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به این‌که طی چند هفته گذشته نام گزینه‌های مختلفی برای تصدی روابط‌عمومی وزارتخانه مطرح بود، اظهار داشت: گزینه نهایی مدیریت روابط‌عمومی وزارتخانه مشخص شده و احتمالاً وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به زودی رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی منصوب کند.
به گزارش ایلنا، امیرعباس تقی‌پور از فعالان حوزه ارتباطات، مدیرمسؤول ماهنامه مدیریت ارتباطات و عضو هیأت مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران است.
تقی‌پور مشاور سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، دبیری هشت دوره همایش روابط‌عمومی الکترونیک، عضویت در شورای سیاست‌گذاری پنج دوره همایش ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات و… را در کارنامه خود دارد.
امیرعباس تقی‌پور در پاسخ به خبرنگار ایلنا در خصوص انتصاب به سمت مدیریت روابط‌عمومی وزارت ارتباطات گفت: اجازه دهید اخبار مربوط به انتصابات از طریق روابط‌عمومی وزارتخانه منتشر شود. ترجیح می‌دهم فعلاً در این خصوص صحبتی نکنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز