خبرگزاری کار ایران

جزئیات طرح «همسان‌سازی امتیازات جانبازان زیر ۲۵ درصد و بالای ۲۵ درصد»

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۷۶۶

طرحی برای همسان‌سازی امتیازات جانبازان در جریان است که می‌تواند زندگی و معیشت جانبازان کشور را بهبود بخشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدتهاست که جانبازان و ایثارگران از شرایط معیشتی دشوار خود انتقاد دارند؛ در چنین شرایطی است که طرحی به نام «همسان‌سازی امتیازات جانبازان زیر ۲۵ درصد و بالای ۲۵ درصد» در مجلس شورای اسلامی کلید خورده است و ظاهراً مراحل نهایی تصویب را می‌گذراند.

سید کاظم موسوی، سخنگوی فراکسیون ایثارگران در ارتباط با این طرح گفته است: در خصوص طرح "همسان‌سازی امتیازات جانبازان زیر ۲۵ درصد و بالای ۲۵ درصد" و تسری امتیازات جانبازان درصد بالا به درصدهای پایین، فراکسیون ایثارگران با این طرح موافق است؛ هر چند که اما و اگرهایی در این مورد وجود دارد. عرض ما این است که جانبازانی که زیر ۲۵ درصد هستند، بیشتر از این که هست زیر بار مشکلات جامعه و معیشت له نشوند و حداقل امتیازاتی برای آنها باید قائل بشویم.

جانبازان می‌گویند: باید مستمری ما به اندازه‌ای افزایش یابد که از پس هزینه‌های سنگین زندگی بربیاییم؛ در حال حاضر، هزینه‌های زندگی در تهران و کلانشهرها بالای ده میلیون تومان است و با مستمری‌های ناچیز نمی‌توان در این شرایط دوام آورد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز