خبرگزاری کار ایران

سازمان تامین اجتماعی با نیمی از جمعیت کشور تعامل دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۶۳۱

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی با حدود نیمی از جمعیت کشور تعامل دارد و با این جمعیت گسترده نیازمند نظام ارتباطی فرهنگی و اجتماعی توسعه یافته است.

به گزارش ایلنا، علی جهانی با بیان مطلب فوق افزود: مشتری مداری، مخاطب محوری، اعتلای فرهنگ سازمانی و تقویت سرمایه اجتماعی سازمان مسیر کار آمدی، توسعه سازمانی، ارتقای کیفی خدمات و رضایتمندی شرکای اجتماعی را فراهم می‌کند و مسیر تولید محتوا و تولید محصولات فرهنگی و رسانه‌ای باید با این نگاه دیده شود.

وی افزود: سازمان پویا، پایدار و سر آمد نیازمند بهره‌گیری از دستاوردهای علمی و وسایل نوین ارتباطی و فرهنگی است.

جهانی به اهمیت فعال سازی تلویزیون تعاملی در سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و افزود: باید در تعیین محورها و سرفصل‌های تولید برنامه‌های تلویزیونی بین نوع رسانه، نوع پیام، نوع مخاطب و تولید محتوا رابطه ایجاد کرد و در برنامه ریزی، مدیریت و هدایت برنامه‌های تلویزیونی تعاملی به آنها توجه کرد.

وی شرکت علمی فرهنگی را با قابلیت و ظرفیت‌های مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: شرکت علمی فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند مجری تولیدات و محصولات فرهنگی اجتماعی و ارتباطی سازمان باشد و به نیازهای خبری، رسانه‌ای فرهنگی و اجتماعی سازمان پاسخ گوید.

جهانی با اشاره به طبقه بندی مخاطبان و لزوم توجه به شرکای اجتماعی و نیازهای آنان گفت: سازمان تأمین اجتماعی با مخاطبین متنوع و گوناگون و طیف‌های مختلف کارگری و بازنشستگی و کارفرمایی مواجه بوده و باید مخاطب شناسی، مخاطب محوری؛ مخاطب سنجی و مخاطب گرایی را اساس تولیدات فرهنگی و اجتماعی و ارتباطی خود کند.

وی به مجموعه‌ای عظیم از مراکز خدمت رسان و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و کارآفرینان اشاره و عنوان کرد: اهدا بسته‌های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ بیمه‌ای با استقبال و رضایت بالایی در حوزه‌های کارفرمایی، بازنشستگی و کارگری مواجه بوده است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی به طرح ۳۰۷۰ در ارائه خدمات غیرحضوری در سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این طرح کاهش مراجعات حضوری مردم را در سراسر کشور به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی به همراه داشته که علاوه بر تسهیل خدمت سبب کاهش اتلاف وقت می‌شود.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌ها باید در جهت تحقق اهداف و توسعه سرویس‌های الکترونیکی برای سازمان تأمین اجتماعی و بیمه شدگان استفاده کرد، اعلام داشت: تخصص در مدیریت تبلیغات و ارتباطات، همواره تخصصی ارزشمند بوده و زمینه‌های شغلی گسترده و متنوعی را برای این حوزه ایجاد می‌کند و باعث کاهش هزینه در طولانی مدت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز