خبرگزاری کار ایران

پس از ماه‌ها سرگردانی؛

IOC بالاخره با برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک ایران موافقت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۹۹

با توجه به تحولات مثبت حاصله و به درخواست شما خرسندیم که تایید نماییم مخالفتی با برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی توسط آن کمیته ملی المپیک در اولین زمان ممکن، وجود ندارد.

کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا بعد از ماه‌ها سرگردانی ورزش ایران بالاخره موافقت خود با برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک ایران را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در نامه ارسالی از سوی پره میرو، مدیر روابط کمیته های ملی المپیک کمیته بین المللی المپیک و حسین المسلم مدیر کل و مدیر فنی شورای المپیک آسیا به کمیته ملی المپیک کشورمان آمده است:

خبرتحولات مثبت اخیر در وضعیت جنبش المپیک کشورتان مسرت بخش بوده است؛ بویژه پیشرفتی که تعدادی از فدراسیون های ملی در تهیه اساسنامه خود بر طبق مقتضیات و ملزومات فدراسیون های بین المللی مربوطه داشته اند.

همچنین از نامه صریح شما اینگونه متوجه شدیم که مقامات دولت جدید و سرپریت جدید وزارت ورزش به صراحت تایید نموده اند که اصول و مقررات نهادهای بین المللی ورزشی باید محترم شمرده شده و رعایت شوند. بنابراین برداشت ما این است که قوانین ورزشی جاری کشورتان بزودی اصلاح خواهد شد تا در تطابق کامل با اصول و مقررات بنیادین منشور المپیک قرار بگیرد.

همچنین فرصت را مغتنم شمرده و مجددا از همکاری شما در مراحل اصلاح اساسنامه آن کمیته المپیک که نهایتا در تاریخ ۱۰ جون(۲۰ خرداد ۹۲) مورد تایید اعضای مجمع عمومی کمیته تان قرار گرفت و سپس در تاریخ ۲۱ آگوست(۳۰ مرداد) رسما توسط IOC تایید شد، تشکر نماییم. با توجه به تحولات مثبت حاصله و به درخواست شما خرسندیم که تایید نماییم مخالفتی با برگزاری مجمع عمومی انتخاباتی توسط آن کمیته ملی المپیک در اولین زمان ممکن، وجود ندارد. ما را در جریان اقدامات بعدی قرار دهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز