خبرگزاری کار ایران

هیلاری کلینتون:

به کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۱۵

به هیچ عنوان عجله‌ای ندارم. معتقدم که این تصمیمی است که نباید ساده گرفته شود ولی در عین حال نباید برای اتخاذ آن عجله کرد؛ معتقدم که طرح‌ها و نظرات مناسبی برای چالش‌های سیاسی و دولتی که رهبران ما با آن رو‌به‌رو هستند، دارم.

«هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق آمریکا اعلام کرد که در حال ارزیابی کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی است و در این مسیر از «چالش‌های سیاسی و دولتی» که در صورت پیروزی با آن رو‌به‌رو خواهد شد، آگاهی کامل دارد.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، هیلاری کلینتون طی مصاحبه‌ای گفت که هنوز برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا تصمیمی نگرفته است ولی تلاش می‌کند در این مسیر «عمل‌گرا و واقع‌بین» باشد.
وی در این‌باره گفت: «به هیچ عنوان عجله‌ای ندارم. معتقدم که این تصمیمی است که نباید ساده گرفته شود ولی در عین حال نباید برای اتخاذ آن عجله کرد.»
کلینتون ادامه داد: «معتقدم که طرح‌ها و نظرات مناسبی برای چالش‌های سیاسی و دولتی که رهبران ما با آن رو‌به‌رو هستند، دارم.»
وزیر خارجه سابق آمریکا افزود که همچنان به ارزیابی مولفه‌هایی که بر تصمیم‌گیری وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده تاثیر می‌گذارد، ادامه خواهد داد.
کلینتون در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۰۸ میلادی آمریکا نیز اعلام کاندیداتوری کرده بود که در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها، نتیجه را به «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری فعلی این کشور واگذار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز