خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

مردم نمی‌گذارند صلح امام حسن(ع) تکرار شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۰۸

متأسفانه امروز برخی افراد در مقابل ملتی که ایستادگی خود را در سخت‌ترین شرایط نشان داده و با همه وجود از دین و ولایت دفاع کرده است، از صلح امام حسن(ع) دم می‌زنند که از روی نادانی و جهالت است و بی‌شک اگر تکرار کنند از ملت تودهنی خواهند خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نرمش قهرمانانه یعنی در مقابل دشمنی که از رژیم جنایتکار صهیونیستی دفاع می‌کند، آنگاه که تقاضای مذاکره دارد، بر محو اسرائیل تأکید شود.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران و آیین تجلیل و گرامیداشت ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) در دفاع مقدس که در مصلای تهران برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نه در تاریخ انقلاب و ایران بلکه در تاریخ بشریت جاودان و ماندگار است، زیرا این ایام یادآور حماسه مردان الهی است که بزرگترین اعجاز خدا را در میان این ملت خلق کردند.

وی با اشاره به معجزات پیامبران بزرگ الهی افزود: اینکه ملتی به تنهایی و با دست خالی و بدون امکانات در مقابل همه قدرت‌های شیطانی ایستادگی و مقاومت کرده و به پیروزی برسد، در تمام تاریخ ایران و تاریخ بشریت یافت نمی‌شود و این اعجاز خدای متعال است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، دفاع مقدس را مظهر اراده الهی دانست و خاطرنشان کرد: هیچ ابرقدرتی در جنگ علیه ایران غایب نبود و در عین حال که همراه با اذناب منطقه‌ای خود به تحریم، محاصره و دشمنی پرداختند، اما به لطف خدا همه آنها شکست خوردند.

نقدی اذکار یا حسین(ع) و یا زهرا(س) را رمز ملت ایران برای تحقق پیروزی‌ها در دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: مادحان اهل بیت(ع) در دفاع مقدس سنگر به سنگر یاد عاشورا را زنده نگهداشته و اشعار، مدایح، دعاها و زیارات مداحان، اصلی‌ترین مهمات جبهه‌ها بود و همه پیروزی‌ها مدیون اینهاست.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، ملت ایران را فرزند عاشورا عنوان و تأکید کرد: متأسفانه امروز برخی افراد در مقابل ملتی که ایستادگی خود را در سخت‌ترین شرایط نشان داده و با همه وجود از دین و ولایت دفاع کرده است، از صلح امام حسن(ع) دم می‌زنند که از روی نادانی و جهالت است و بی‌شک اگر تکرار کنند از ملت تودهنی خواهند خورد.

وی سخن از شرایط صلح امام حسن(ع) را در محضر چنین ملتی ظلم و توهین دانست و تصریح کرد: این صلح برای آن حضرت عزت، عظمت و افتخار است، چراکه یک رهبر به تنهایی و بدون یار، قهرمانانه و با دست خالی از دشمن امتیاز می‌گیرد و همین صلح برای ملت و مردم آن دوران ننگ و نکبت تاریخی و ابدی است که ولی امر زمان را تنها گذاشتند.

نقدی با بیان اینکه ملت با عظمت ایران، مردم کوفه نیستند که بگذارند صلح امام حسن(ع) تکرار شود، ادامه داد: سختی‌های امروز علیه ملت ایران در مقابل سختی‌های دفاع مقدس و جنگ، ناچیز است و از آغاز نهضت امام(ره) تا امروز حتی یک روز حرکت کاروان شهدا توقف نداشته است.

وی عذرخواهی جاهلان را به دلیل بیان وضعیت صلح امام حسن(ع) برای ملت ایران خواستار شد و افزود: این اشخاص اگر ناتوان و ترسو هستند باید کنار بروند، چراکه ملت ایران تا زمانی که بینی همه ابرقدرت‌ها را با خاک مذلت کشاند و اسلام را بر همه جهان حاکم کند، از پا نخواهد نشست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تمسک برخی را به اشاره مقام معظم ولایت مبنی بر استفاده از دیپلماسی و نرمش قهرمانانه یادآور شد و خاطرنشان کرد: نرمش قهرمانانه یعنی در مقابل دشمنی که از رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی دفاع می‌کند، آنگاه که تقاضای مذاکره دارد در مقابلش بر ایستادگی انقلاب برای محو اسرائیل تأکید شود و با این رویکرد برای مسائل هسته‌ای و غیره مذاکره کرد، چراکه حاکمیت اسلام و ولایت و دفاع از مظلومان پرچم انقلاب است و این ارزش‌ها به هیچ وجه کنار گذاشته نمی‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دفاع مقدس حجت را بر همه تمام کرد، گفت: فاصله یک ساله بین دو عملیات در دفاع مقدس نه به خاطر عوامل انسانی و انگیزه، بلکه به دلیل محدودیت در امکانات و حتی مهمات بود که مردم با ایثارگری از مجاهدت رزمندگان حمایت کرده و قهرمانانه حرفی از سازش و تسلیم نزدند.

نقدی در پایان سخنان خود بیداری کسانی را که در خواب غفلت بوده و دل‌های آنها با مشکلات کوچک لرزیده از خداوند خواستار شد و تصریح کرد: خدای متعال ملتی را که یک لحظه در دفاع از ولایت و اسلام کوتاهی نکند، تنها نخواهد گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز