خبرگزاری کار ایران

مهدی ترابی: وقتی به تهران باز گردیم کار سختی داریم/ زمانی برای جشن گرفتن نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۸۲۵

مهدی ترابی: مه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از بازی فردا حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی ستاره این روزهای پرسپولیس در نشست خبری این تیم پیش از دیدار با الوحده حاضر شد و اظهار داشت: وقتی به تهران بازگردیم بازی های خیلی سختی داریم و زمانی برای جشن گرفتن نداریم. تمام تمرکزمان روی ادامه لیگ است زیرا هواداران انتظارات بالایی دارند. ان شالله ابتدا در اینجا با بازی ها و نمایش خیلی خوب دست پر از این دو بازی به ایران بازگردیم و در آنجا هم بار دیگر برای هواداران افتخارآفرینی کنیم.

وی در خصوص عملکرد این تیم در گروه E این رقابت‌ها بیان کرد:  به هر حال ما پرسپولیس هستیم و در این چند سال ثابت کرده ایم برای کسب نتایج خیلی خوب مستحق هستیم. دو بار صعود به فینال آسیا این موضوع را به همه فوتبالدوستان ثابت می‌کند و تلاش  می‌کنیم امسال به قهرمانی که کمترین حق ما بوده برسیم. امیدوارم با دعای خیر مردم و هواداران امسال این حق را بگیریم. با انگیزه خیلی زیادی وارد مسابقات شدیم. کادرفنی و بازیکنان انگیزه مضاعفی داشتند تا بتوانند با عملکرد خوبی وارد این مسابقات شدهند. حریفان را آنالیز کردیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و تاکنون هم عملکردمان خوب بوده است. ان شالله در این دو بازی هم سربلند از زمین بیرون بیاییم.

ترابی در خصوص بازی برابر الوحده گفت: به تیم حریف کاری نداریم، همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از بازی فردا حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم. زیرا هواداران از تمام بچه‌های پرسپولیس انتظار برد دارند و می‌خواهیم این 3 امتیاز را کسب کرده و به آنها هدیه کنیم. همان یک شبی که طرفداران پرسپولیس جشن می‌گیرند برای ما خیلی ارزشمند است. امیدوارم با یک بازی خوب 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

ستاره پرسپولیس در خصوص اینکه آیا باز هم پنالتی به نفع این تیم گرفته شود او پشت توپ قرار خواهد گرفت، اظهار داشت:  پنالتی هم جزئی از بازی است خدا را شکر می‌کنم روی این پنالتی‌ها گلزنی کردم. اگر در جریان بازی موقعیتی پیش بیاید، سعی می‌کنم بیشتر از گلزنی برای تیمم مثمر ثمر باشم. برای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس مهم برد تیم است. اینکه چه بازیکنی گل بزند و یا پاس گل بدهد خیلی مهم نیست. شاد کردن دل مردم ایران کلی برای ما ارزش دارد و سعی داریم در ادامه مسیر همین کار را با قدرت انجام بدهیم.

ترابی در باره اینکه قبل از شروع مسابقات همه فکر می‌کردند پرسپولیس بتواند به راحتی تیم گوآ را شکست بدهد اما حریف هندی در لیگ قهرمانان 2 امتیاز به دست آورد، توضیح داد: قطعا لیگ قهرمانان جای تیم‌های خوب است. گوآ هم بهترین تیم هند بوده که وارد این مسابقات شده، ما هم پرسپولیس هستیم و در تمام مسابقات با تمرکز و اعتماد به نفس بالا وارد مسابقه می‌شویم. فرقی ندارد  حریف ما گوآ باشد، الریان و یا تیم‌های دیگر. تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا سبب افتخار مردم ایران و هوادارانمان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز