خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی نباید به فکر دفاع مطلق باشد؛

علی لطیفی: استقلال منطقی بازی کند فینالیست آسیا خواهد شد

کد خبر : ۱۰۶۷۶۹

قلعه نویی اگر در کره جنوبی دست به دفاع مطلق بزند، کار بسیار خطرناکی خواهد داشت و من صلاح نمی دانم تیمش را دفاعی بچیند.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: درست است که استقلال در تایلند بوریرام را شکست داد اما تیم قلعه نویی در نیمه اول افتضاح بود.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: استقلال هر چند در تایلند بوریرام را شکست داد اما تیم قلعه نویی در نیمه اول در حد افتضاح بود و در نیمه دوم بد نبود و رو به بازی مستقیم آورد و بازی را برد. علی رغم اینکه استقلال بازی را برد اما شاهد ضعف های زیادی در تیم هستیم مقابل بوریرام تایلند آندرانیک تیموریان یک تنه بازی را درآورد اما بازی با اف سی سوال بسیار متفاوت است.

وی در ادامه گفت: اف سی سئول نسبت به بوریرام هم حرفه‌ای‌تر است و هم بازیکنان حرفه ای تری دارد یعنی اگر ضعف هایی که از استقلال در بازی بوریرام شاهد بودیم را مقابل اف سی سئول شاهد باشیم، شک نکنید که وضعیت استقلال بغرنج و خطرناک خواهد شد و گلهای زیادی خواهد خورد. تصور من این است که قلعه نویی در سئول با سیستم دفاعی به میدان خواهد رفت. امیر قلعه نویی تمام تلاش خود را می کند تا بازی را به تهران بیاورد و کار را به بازی برگشت بکشاند.

لطیفی در پایان گفت: قلعه نویی اگر در کره جنوبی دست به دفاع مطلق بزند، کار بسیار خطرناکی خواهد داشت و من صلاح نمی دانم تیمش را دفاعی بچیند. درست است اف سی سئول حرفه‌ای‌تر از بوریرام است اما بارها و بارها کره جنوبی را برده ایم و الآن هم با یک تیم آسیایی بازی داریم و نباید این تیم را خیلی بزرگ کنیم. به نظر من استقلال اگر منطقی بازی کند، می تواند به فینال آسیا برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز