خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام:

توزیع چهار میلیون بسته پروتینی به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۱۴۵

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام از توزیع چهار میلیون بسته پروتینی به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در مراسم آغاز طرح حمایت از خانواده ها و اقشار آسیب دیده از کرونا در سراسر کشور گفت: ما ٣۵٠ میلیارد تومان در حوزه‌های حمایتی در قالب بسته‌های حمایتی، بهداشتی، حمایت از اقشار آسیب دیده و... هزینه کردیم. این هزینه و اقدامات طبق دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به شکل دقیق باشد از این رو نیاز به شناسایی افراد نیازمند داریم.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه مردم خیلی می‌توانند به ما کمک کنند، ما تقریبا ١٣ هزار و ٢٠٠ گروه جهادی خیریه ها داریم که این ها شامل ١٠٠ هزار نفر می‌شوند‌. این تعداد با ما همکاری داشته و در هر اقدام جهادی به یاری ما می‌آیند اما امیدواریم این آمار در سال ١۴٠٠  به ٢٠ هزار گروه برسد‌‌

وی بیان کرد: ما در این مدت تلاش کردیم ۵٠ هزار خانواده از زندانیان را تحت پوشش قرار دهیم و اینها در شب عید جز لیست توزیع بسته‌های بهداشتی ما قرار دارند.

سلیمانی گفت: برخی از این گروه اصلا به بسته‌های پروتئینی دسترسی ندارند، از این رو توجه ویژه‌ای به موضوع توزیع بسته‌های پروتئینی شده است. تعداد ۴ میلیون بسته پروتینی توزیع شده و قرار است در شب عید یک‌میلیون بسته پروتینی دیگر توزیع شود.

سلیمانی بیان کرد: اقشاری هستند که در لیست نهادهای حمایتی قرار ندارند و هیچ اطلاعاتی هم از آنها نیست مانند  همچنین دست فروشان و کارگران فصلی که در کرونا دچار مشکل شدند. به همین خاطر از وزارت رفاه در خواست ارائه آمار و همکاری در این زمینه را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز