خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه جشنواره و نمایشگاه پیوند آسمانی در آذربایجان شرقی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۲۲

روز ملی ازدواج جوانان که همزمان با ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است باید برای تمام جوانان الگو قرار گیرد.

ایلنا: دبیرخانه جشنواره و نمایشگاه پیوند آسمانی به منظور برنامه ریزی و انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی در هفته ازدواج و تقسیم کار استانی دستگاههای اجرایی استان در حوزه برنامه‌های ازدواج و خانواده در آذربایجان شرقی تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در پی تشکیل این دبیرخانه گفت: روز ملی ازدواج جوانان که همزمان با ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است باید برای تمام جوانان الگو قرار گیرد.
سید محمد شروین اسبقیان خاطرنشان کرد: روز ملی ازدواج جوانان الگوی شکل گیری یک ازدواج آگاهانه، آسان، به هنگام و پایدار است.
وی با اشاره به اینکه تشریفات مانع اصلی شکل گیری ازدواج‌های آسان در بین جوانان شده فرهنگ سازی در راستای شروع یک ازدواج آسان را هدف اصلی برنامه‌های هفته ازدواج دانست و افزود: رفع مشکل ازدواج جوانان نیازمند تعامل و همکاری تمام دستگاههای استان بوده که تلاش در این امر مقدس به غیر از اجر دنیوی، اجر اخروی را هم به دنبال دارد.
اسبقیان خاطرنشان کرد: مشکلات، آسیب‌های فرهنگی جامعه زنجیروار به هم مرتبط است و رفع یکی از مشکلات در حل سایر مسایل و آسیب‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود و حل ازدواج جوانان زمینه شکل گیری خانواده‌های سالم و شکل گیری خانواده‌های سالم منجر به تربیت نسلی آرمانی و معنوی خواهد بود که پیشرفت جامعه در عرصه‌های مختلف را به دنبال خواهد داشت.
لازم به ذکر است هفته ازدواج از ۱۵ مهرماه شروع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز