خبرگزاری کار ایران

بغداد اتهام انتقال سلاح‌های شیمیایی سوریه به عراق را رد کرد

کد خبر : ۱۰۴۷۰۴

مشاور رسانه‌ای نخست‌وزیر عراق با رد ادعاهای مخالفان سوری مبنی بر انتقال سلاح‌های شیمیایی سوریه به عراق گفت که مخالفان سوری با مطرح کردن چنین ادعاهایی قصد دارند چهره عراق را که ملتش قربانی این گونه سلاح‌ها بوده است، تخریب کنند.

بغداد اتهام مخالفان سوری مبنی بر انتقال سلاح‌های شیمیایی سوریه به عراق را به شدت رد کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «علی الموسوی» مشاور رسانه‌ای نخست‌وزیر عراق با رد ادعاهای مخالفان سوری مبنی بر انتقال سلاح‌های شیمیایی سوریه به عراق گفت که مخالفان سوری با مطرح کردن چنین ادعاهایی قصد دارند چهره عراق را که ملتش قربانی این گونه سلاح‌ها بوده است، تخریب کنند.
الموسوی افزود که عراق این گونه اخبار را به شدت رد می‌کند و آن‌ها را ادعاهای پوچ می‌داند.
مشاور رسانه‌ای نخست‌وزیر عراق تصریح کرد که بغداد از مخالفان سوری می‌خواهد که به مصلحت سوریه و ملت این کشور فعالیت کنند و تبدیل به ابزاری در دست دیگر کشور‌ها برای ضربه زدن به عراق نشوند.
بنا بر این گزارش، روز گذشته –شنبه - «سلیم ادریس» رئیس شورای عالی نظامی مخالفان سوری مدعی شد که نظام حاکم بر سوریه برای جلوگیری از نابودی سلاح‌های شیمیایی خود، آن‌ها را به لبنان و عراق منتقل کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز