خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی بانک کشاورزی استان لرستان:

سامانه وام‌های کمتر از 200 میلیون ریال بانک کشاورزی راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۳۶

از این پس همه وام های کمتر از 200 میلیون ریال بانک کشاورزی در سامانه اعتبارات خرد این بانک بررسی وپرداخت می شود.

ایلنا: مدیر روابط عمومی بانک کشاورزی استان لرستان گفت: از این پس همه وام‌های کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال بانک کشاورزی در سامانه اعتبارات خرد این بانک بررسی و پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، فیروز بهاروند، مدیر روابط عمومی بانک کشاورزی استان لرستان با اعلام این خبر افزود: از این پس درخواست کنندگان وام‌های کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال باید درخواست خود را در سامانه اعتبارات خردبانک کشاورزی ثبت نمایند.

بهاروند افزود: سامانه اعتبارات خرد بانک کشاورزی برای ارزش آفرینی برای مشتریان راه اندازی شده است و به ساده سازی فرایند پرداخت و دریافت وامهای این بانک کمک شایانی می‌نماید به گونه‌ای که همه گام‌ها و مراحل پرداخت وام را در بر می‌گیرد.

وی گفت: با بهره برداری از سامانه اعتبارات خرد در کنار سامانه‌های دیگر همچون مرآت و سامانه نظارت برطرح‌ها، اکنون می‌توان گفت که بیش از ۹۰ درصد کارهای اعتباری بانک کشاورزی مکانیزه شده‌اند.

وی گفت: مشتریان اعتباری خرد بانک کشاورزی (درخواست کنندگان وام‌های کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال) باید به نشانی اینترنتی www. agri-bank. com در بخش سامانه رایانه‌ای اعتبارات و زیر منوی سامانه اعتبارات خرد، درخواست‌های خود را در سامانه ثبت نمایند و در همین سامانه نیز پیگیری کنند.

وی عنوان کرد: با این ساز وکار از این پس درخواست‌های مشتریان برای وام‌هایی همچون خرید کالا، خرید خودرو، بازسازی خانه و هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای کشاورزی و وام‌های بازرگانی و قرض الحسنه که از ۲۰۰ میلیون ریال پایین‌تر باشند در سامانه اعتبارات خرد بررسی و انجام خواهد شد.

وی در خصوص وام‌های کشاورزی افزود: کسانی که برای نخستین بار درخواست وام‌های کشاورزی کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال دارند باید به شعب بانک کشاورزی بیایند و مدارک خود را برای فراهم سازی پرونده به بانک بدهند اما درسری دوم درخواست وام و پس از آن دیگر نیازی به مدارک و پرونده سازی نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز