خبرگزاری کار ایران

7 سوال مهم درباره کاپیتان رئال مادرید: سرنوشت راموس چه می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۹۹۰

کاپیتان رئال مادرید برای تمدید قرارداد با این باشگاه به توافق دست پیدا نکرده و شایعات از جدایی او به محض فرا رسیدن تابستان آینده خبر می‌دهند.

به گزارش ایلنا، ماجرای تمدید قرارداد سرخیو راموس طی چند روز گذشته به یکی از مهمترین صحبت‌های هواداران رئال مادرید تبدیل شده است و آنها توانستند نظر خود را در نظرسنجی انجام شده در سایت رسمی مارکا بیان کنند. بیش از 700 هزار رأی در این باره ثبت شده و ما نتایج را به صورت سوال به سوال در اینجا بررسی می‌کنیم.

1. رئال مادرید باید چه پیشنهادی به راموس بدهد؟

در پاسخ به این سوال که باشگاه باید چه قراردادی به این دفاع وسط ارائه دهد، 62 درصد گفتند که این باید طبق شرایط باشگاه باشد. حتی اگر راموس 15 سال در لوس بلانکوس بوده و 22 عنوان کسب کرده است، تنها 38 درصد معتقدند که هر آنچه را که بخواهد باید به او بدهند.

2. فکر می‌کنید چه اتفاقی برای راموس خواهد افتاد؟

این سوال اصلی است. حتی اگر او به مانند همیشه بعد از حماسه‌های تمدید قرارداد قبلی تمدید شود، این بار 37 درصد معتقدند که او واقعاً می‌تواند برود. اکثریت معتقدند که وی در نهایت ماندن را انتخاب می‌کند، 34 درصد انتظار یک قرارداد یک ساله و 29 درصد معامله طولانی‌تر از یک فصل را دارند.

3. راموس در صورت ترک رئال مادرید به کجا خواهد رفت؟

اگر وی پایتخت اسپانیا را ترک کند ، هواداران انتظار دارند او را در پاری سن ژرمن ببینند. این همان چیزی است که 54 درصد به آن رأی داده‌اند، در حالی که انتقال به لیگ حرفه‌ای آمریکا با کسب 15 درصد آرا نزدیکترین گزینه بعدی است. 

7 سوال مهم درباره کاپیتان رئال مادرید: سرنوشت راموس چه می‌شود؟

4- چه کسی در این اختلاف نظر(بین باشگاه و راموس) درست می‌گوید؟

در اینجا بحثی وجود ندارد زیرا هواداران در کنار باشگاه ایستاده اند. 76 درصد که بخش عظیمی از آنهاست، معتقدند که باشگاه درست می‌گوید. 

5- آیا راموس غیر قابل جانشین است؟

نتایج در اینجا تقریباً یکسان است، زیرا 75 درصد اظهار داشتند که هیچ کس در رئال مادرید بی بدیل نیست.

6. در صورت جدایی راموس، کدام یک از مدافعان میانی باید در اولویت جذب قرار بگیرند؟

در پاسخ به این سوال تساوی وجود داشت، هر دو بازیکنی یعنی داوید آلابا و پائو تورس 37 درصد آرا را به دست آوردند. دایوت اوپامکانو با هشت درصد آرا گزینه بعدی بود.

7. چه کسی باید از بین مسی و راموس قراردادش را تمدید کند؟

شاید پاسخ تعجب برانگیزی به این سوال داده شود، زیرا 35 درصد هواداران اظهار داشتند که نه لیونل مسی و نه راموس نباید در این مرحله از حرفه خود قرارداد جدیدی را امضا کنند. هر چند بیشتر گفتند که آنها معتقدند راموس باید قبل از مسی تمدید کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز