خبرگزاری کار ایران

یادمان‌های هنری استقبال از بهار مشهد دومین ایده بر‌تر سازمان جهانی OICC شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۱۸

این جایزه همزمان با سیزدهمین اجلاس مجمع عمومی شهرهای مسلمان جهان، در روزهای 10 تا 12 شهریور در شهر مکه معظمه، به سید محمد پژمان، شهردار مشهد اعطا خواهد شد.

ایلنا: سخنگوی شهرداری مشهد گفت: یادمان‌های هنری استقبال از بهار مشهد دومین ایده بر‌تر سازمان جهانی OICC شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی حامدمقدم در این خصوص بیان کرد: موزه‌ای به وسعت یک شهر (یادمان‌های هنری استقبال از بهار مشهد) در میان ۱۵۰ عضو این سازمان موفق به کسب رتبه بر‌تر شد که اعضای آن پایتخت‌ها و شهرهای کشورهای اسلامی و برخی شهرهای کشورهای غیراسلامی هستند.
وی بیان کرد: از جمهوری اسلامی ایران، کلانشهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز در سازمان OICC عضویت دارند.
وی با بیان اینکه این جایزه هر سه سال یک بار اعطا می‌شود، خاطرنشان کرد: موضوع نهمین دوره این اجلاس «چشم‌انداز، خدمات و محیط شهری» اعلام شده بود.
حامدمقدم تصریح کرد: ایده موزه‌ای به وسعت یک شهر پیش‌تر به جشنواره گوانگجو چین، ملبورن استرالیا و انجمن کلانشهرهای جهان در برزیل و نمایشگاه ناپل ایتالیا راه یافته و عکس‌های این پروژه در کتاب بهترین ایده‌های شهری جهان (UCLG) به چاپ رسیده است.
به گفته وی این نخستین بار است که یک جایزه بین‌الملل در زمینه ایده خلاق شهری به یکی از شهرهای ایران تعلق می‌گیرد.
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این جایزه همزمان با سیزدهمین اجلاس مجمع عمومی شهرهای مسلمان جهان، در روزهای ۱۰ تا ۱۲ شهریور در شهر مکه معظمه، به سید محمد پژمان، شهردار مشهد اعطا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز