خبرگزاری کار ایران

واکنش شکوری به درگیری با لطیفی در تمرین چوکا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۳۱۵

سرمربی سابق تیم چوکای تالش درباره شایعه درگیری با سرمربی جدید این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عصر امروز شایعاتی مطرح شد که هادی شکوری در جلسه تمرینی امروز تیم چوکا حضور یافته تا به کارش به همراه این تیم ادامه بدهد و پس از دیدار با علی لطیفی، سرمربی جدید چوکا درگیری لفظی داشته است و حتی طرفین درگیری فیزیکی هم داشته‌اند!

شکوری با رد این شایعه در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: به هیچ عنوان درگیری من با آقای لطیفی صحت ندارد. همه من را می‌شناسند و من هیچ زمان با بزرگتر خودم درگیر نمی‌شوم.

او ادامه داد: یکسری حساب کتاب باقی مانده بود که باید مدیرعامل باشگاه انجام بدهم و ایشان حضور نداشتند تا این جلسه به فردا موکول شود.

شکوری در واکنش به اینکه در فضای مجازی عنوان شده افرادی همراهش حضور داشتند تا برای درگیری فیزیکی آماده باشد، گفت: به هیچ عنوان. نمی‌دانم این مسائل خنده‌دار را چگونه مطرح می‌کنند. برادرم همراه من حضور داشت و یکی از دستیارانم. من هرگز قصد درگیری و دعوا نداشتم و این موضوع را به صورت کلی تکذیب می‌کنم.

شکوری درباره دیدار با علی لطیفی در تمرین چوکا هم گفت: بله علی آقا را دیدم و به ایشان تبریک گفتم. به ایشان گفتم که اگر کمکی هم لازم باشد می‌توانم کمک کنم. نکاتی که لازم بود را هم در اختیار ایشان قرار دادم. همه می‌دانند که چنین اخلاقی ندارم و به هر حال ظاهراً برای یکسری افراد منفعت داشته است که چنین چیزی را علیه من نوشته‌اند.

شکوری درخصوص اینکه تیم جدیدش را انتخاب کرده است یا خیر گفت: صحبت‌هایی انجام شده است اما فعلا باید با چوکا تسویه حساب کنم و بعداً برای آینده تصمیم گیری می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز