خبرگزاری کار ایران

امید ما به حسن روحانی است؛

فروتن: وقتی فدراسیون پول ندارد نباید دنبال میزبانی جام ملت‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۹۵

حسن روحانی در مهد فوتبال درس خوانده و امید است در زمانی که در اسکاتلند بوده، به فوتبال علاقه پیدا کرده باشد/ باید صبر کنیم و ببینیم نگاه دولت به ورزشی که به جامعه انرژی می‌دهد، چگونه خواهد بود.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در شرایطی که وضعیت مالی فدراسیون فوتبال خوب نیست، چرا اردوی تیم ملی در کشور خودمان برگزار نمی‌شود.

بهمن فروتن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در شرایطی که وضعیت مالی فدراسیون فوتبال خوب نیست، این همه جا در کشور خودمان داریم و به جای این مسافرت دور و دراز به پرتغال برای برگزاری اردوی تدارکاتی، در همین کشور خودمان چرا اردوی تیم ملی برگزار نمی شود؟ حالا اگر اردوی تیم ملی در پرتغال برگزار نشد، نباید اردو بگذاریم؟ الان لیگ پرتغال شروع شده و همه تیم‌ها در چنین کشورهایی تقویم دارند و در حال حاضر درگیر مسابقات خودشان هستند و با ما بازی نمی‌کنند.

وی افزود: اگر اردوی وسط فصل بود و ما مثلا به آنتالیا می رفتیم تا اردو بزنیم، این شانس را داشتیم که بازی دوستانه‌ای انجام بدهیم و بهتر است اردوی تیم ملی را در کشور خودمان برگزار کنیم. هر چیزی چاره‌ای دارد و وقتی که پول نداریم، چاره‌ای نداریم و باید همین جا اردو بگذاریم.

سرمربی سابق شموشک نوشهر گفت: این سوال درستی است که چطور فدراسیون فوتبال پول اردوی تیم ملی در پرتغال را ندارد اما دنبال میزبانی جام ملت‌های آسیا است. من همیشه گفته‌ام توجه به ورزش و فوتبال خوب است اما وقتی توجه نباشد، بودجه هم نیست. یکی از شوخی‌های مسئولین ما این است که چرا 22 نفر دنبال یک توپ می‌دوند و به هر کسی یک توپ بدهند تا همگی دنبال یک توپ ندوند. این نگاه مسئولین ما به فوتبال است، اما در اروپا در پارلمان هر کشوری آدم‌هایی که حضور دارند همه فوتبالی هستند و مسابقات مهم را نگاه می‌کنند و آن پارلمان هم بودجه فوتبال را تأمین می‌کند. در واقع این درجه اهمیت و ارزش فوتبال در جامعه است. فدراسیونی که بودجه برگزاری اردوی تیم ملی را ندارد، احتیاجی نیست میزبان جام ملت‌های آسیا شود.

فروتن در پایان گفت: حسن روحانی در مهد فوتبال درس خوانده و امید است در زمانی که در اسکاتلند بوده، به فوتبال علاقه پیدا کرده باشد. باید صبر کنیم و ببینیم نگاه دولت به ورزشی که مردم واقعا دوستش دارند و به جامعه انرژی می‌دهد، چگونه خواهد بود. شاید دولت تسهیلاتی برای فوتبال فراهم کند و یک مقدار بیشتر در این رشته هزینه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز