خبرگزاری کار ایران

نقاشی‌های رضا بیگناه در گالری لاله

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۶۶

گالری لاله نمایشگاه آثار نقاشی رضا بیگناه را با عنوان «خاطره‌های گمشده» با ۲۲ اثر برگزار می‌کند.

ایلنا: گالری لاله نمایشگاه آثار نقاشی رضا بیگناه را برگزار خواهد کرد. این نمایشگاه که عنوان «خاطره‌های گمشده» را برخود دارد به ارایه ۲۲ اثر نقاش از تجربیات اخیر این هنرمند خواهد پرداخت. دغدغه رضا بیگناه در آثار این دوره‌اش بازخوانی تصاویر و انگاره‌های ذهنی‌اش از پس رویا‌ها و گنجینه تصاویر انباشته شده در ناخودآگاه خود و ناخودآگاه جمعی روزگاران دیروز و امروز است که با رگه‌هایی از نشانه‌های نوستالژیک درآمیخته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گشایش این نمایشگاه روز جمعه ۸ شهریورماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری لاله برگزار خواهد شد.

رضا بیگناه متولد ۱۳۴۹ است و در حال تحصیل در رشته طراحی داخلی، کالج کانستوگا، اُنتاریو در کانادا است.

وی تاکنون چندین نمایشگاه انفرادی در گالری‌های سیحون، گلستان، آرتای تورنتو، هتایت وآداجیو (کانادا) را در کارنامه هنری خود دارد.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه تا ۲۰ شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به نگارخانه لاله واقع در تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه فرمایند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۸۸۹۶۰۴۹۲ تماس حاصل فرمایند.

نگارخانه لاله: خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز