خبرگزاری کار ایران

ابراز رضایت قادر آشنا از دیدار امروز علی مرادخانی با حمید شاه‌آبادی؛

نشان بلوغ سیاسی و فرهنگی مدیران کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۵۹

آقای مرادخانی نسبت به آقای شاه‌آبادی بسیار با لطف و دوستی برخورد کردند و بخشی از گفتگو‌ها نیز به برنامه‌های معاونت هنری در دوره مدیریت آقای شاه‌آبادی اختصاص داشت.

ایلنا: قادر آشنا، مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی دیدار صبح امروز چهارشنبه (6شهریور) حمید شاه‌آبادی معاون هنری دولت دهم و علی مرادخانی معاون هنری دولت یازدهم را مثبت ارزیابی کرد و نحوه تعامل دو طرف را نشان بلوغ سیاسی و فرهنگی مدیران در کشور دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل مرکز‌هنرهای نمایشی در ارتباط با دیدار مرداخوانی و شاه‌آبادی عنوان کرد: رفتار کاندیداهای انتخاباتی از ابتدای تبلیغات و روزهای پس از آن نشان دهنده بلوغ سیاسی و فرهنگی مردم و مسئولان در کشور بود و نشان داد رای مردم برای همه ارزشمند است.

وی سپس ادامه داد: آنچه امروز در جلسه آشنایی با معاون وزیر شاهد بودم نحوه تعامل دوستانه مدیران دو دولت بود که برای شخص من به عنوان یک مدیر ارزش بسیاری داشت و اعتقاد دارم این شکل رفتارها هنگام تغییر مدیران می‌تواند به عنوان الگو مطرح شود چراکه به هرحال حق رئیس‌جمهور است وزیران و مدیرانی را انتخاب کند که با سلیقه مدیریتی او نزدیک باشد.

این مدیر تصریح کرد: هر دولتی برای خود معیارهایی دارد و ما باید بپذیریم جابه‌جایی‌ مدیران اجتناب ناپذیر است و تغییرات باید با متنانت و برادری انجام شود. در این صورت شیرینی نوع رابطه میان مدیران جدید و قدیم قطعا بر مردم نیز تاثیر مثبت می‌گذارد.

آشنا در پایان به جنجال‌هایی اشاره کرد که بعضا هنگام تغییر مدیران صورت می‌گیرد و گفت: آقای مرادخانی نسبت به آقای شاه‌آبادی بسیار با لطف و دوستی برخورد کردند و بخشی از گفتگو‌ها نیز به برنامه‌های معاونت هنری در دوره مدیریت آقای شاه‌آبادی اختصاص داشت، بسیار خوشحال هستم جلسه به شکلی برگزار شد که هزینه به نظام تحمیل نکرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز