خبرگزاری کار ایران

گروهی از کارگران شرکت واحد طرح كردند:

لزوم پرداخت کمک هزینه مسکن به سه هزار کارگر باقیمانده شركت واحد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۷۴

چکیده: «ستاد ساماندهی مسکن شهرداری تهران که در سال ۸۷ مصوب کرد تا مبلغ ۷۵ میلیارد تومان جهت تسهیلات بلاعوض مسکن، به کارگران شرکت واحد پرداخت شود/ این اعتبار از محل فروش زمین‌های شرکت واحد تامین شده است/ حدود سه هزار نفر از کارگران حائز شرایط از دریافت این تسهیلات محروم مانده‌اند.»

جمعی از فعالان مستقل صنفی کارگری در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خواستار ادامه پرداخت تسهیلات بلاعوض کمک هزینه مسکن به کارگران باقی‌من این شرکت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این گروه از کارگران در نامه‌ای یادآور شده‌اند: در بیست و نهمین نشست ستاد ساماندهی مسکن شهرداری تهران که در تاریخ ۲۲ مهرماه سال ۸۷ برگزار شد، مقرر شد تا مبلغ ۷۵ میلیارد تومان جهت تسهیلات بلاعوض مسکن، به کارگران شرکت واحد پرداخت شود که تا این لحظه حدود سه هزار نفر از کارگران حائز شرایط از دریافت این تسهیلات محروم مانده‌اند.
این کارگران با یادآوری اینکه اعتبار مالی برای پرداخت این تسهیلات بلاعوض از محل فروش زمینهای شرکت واحد در منطقه شمال میدان رسالت به شهرداری منطقه چهار حاصل شده‌است، افزودند: در حال حاضر مسئله تامین مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی کارگران شرکت واحد محسوب می‌شود.
کارگران مذکور با بیان اینکه حتی کارگرانی که برای خانه دار شدن خود از طریق تعاونی‌های مسکن پروژه‌های سهیل، سپیدار ۲ و ۳ و پرند، اقدام کرده‌اند مشکلات جدی دیگری مواجه هستند، یادآور شدند: این گروه از کارگران با وجود پرداخت مبالغ کلان به تعاونی مسکن یا سالهاست که در انتظار تحویل گرفتن مسکن خود هستند و یا برای زندگی در واحد مسکونی تحویل گرفته شده با دغدغه تامین آب، برق و دریافت سند مواجه هستند.
این کارگران بابیان اینکه در حال حاضر آن‌ها و سایرهمکاران‌شان در مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به دلیل مشکلات اقتصادی، همچون سایر كارگران كشور از تامین مسکن عاجز شده‌اند، افزودند: متاسفانه مدیریت شرکت تااین لحظه پاسخ روشنی به این خواسته کارگران نداده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز