رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: امضای تفاهم به معنای پایان خصومتها نیست و ما باید از فرصت پیشآمده در سایه تفاهم برای توانمندسازی کشور تلاش کنیم.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: امضای تفاهم به معنای پایان خصومتها نیست و ما باید از فرصت پیشآمده در سایه تفاهم برای توانمندسازی کشور تلاش کنیم.
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولیدمجلس با بیان اینکه یکی از ریشههای اصلی مشکلات صنعت خودروی کشور، تضاد منافع ناشی از سهامداری قطعهسازان در شرکتهای خودروسازی است، گفت: تا زمانی که این ساختار مالکیتی اصلاح نشود و محدودیتهای قانونی برای سهامداری قطعهسازان بزرگ در شرکتهای خودروسازی اعمال نگردد، نباید انتظار تحول جدی در این صنعت را داشت.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی از تخصیص پنج هزار میلیارد ریال از سوی وزارت نیرو برای ادامه و تکمیل طرح پایاب سد قلعه چای در شهرستان عجب شیر خبر داد.
نائب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به پیام رهبر انقلاب به مناسبت آغاز اجلاسیه سوم مجلس دوازدهم بر ضرورت تغییر رویکرد پارلمان از حواشی سیاسی به سمت اولویتهای معیشتی و اجرای مطالبات مردم تأکید کرد.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از نوسانات بازار و ضعف در نظارتها، بر لزوم تغییر رویههای مدیریتی برای بهبود معیشت مردم تأکید کرد.
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز، بر ضرورت برنامهریزی واقعبینانه برای عبور از شرایط موجود، ارتقای رضایتمندی مردم، حمایت از تولید و حفظ اشتغال تأکید کرد.
نماینده مردم شهرستانهای سروستان، خرامه و کوار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز اجلاسیه سوم مجلس دوازدهم و تأکید ایشان بر ضرورت پرهیز از اختلافات و تقویت همدلی، این رهنمودها را چراغ راه نمایندگان در مسیر خدمترسانی به مردم دانست.
نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از مدیریت جهادی استاندار مازندران در جذب اعتبارات و مدیریت بحران، نسبت به وضعیت بحرانی فاضلاب شهری قائمشهر و تهدید سفرههای زیرزمینی توسط ۷۰ هزار چاه خانگی هشدار داد و خواستار تسریع در انتقال آب سد آیتالله صالحی به شبکه شرب شد.
غلامرضا شریعتی با تمجید از اقدامات جهادی استاندار مازندران در دولت جدید، از به ثمر نشستن پروژههای پسماند پس از ۵۰ سال خبر داد و تأکید کرد: مدیریت استان آبروی خود را برای حل معضل زباله گرو گذاشته است و اکنون نوبت رسانههاست که این تحول بزرگ را تبیین کنند.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی که به عنوان نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت حضور دارد، گفت: کلینیک ابنسینا اراک متعلق به کارگران و بیمهشدگان تأمین اجتماعی است و هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد بدون ساخت کلینیک جایگزین در همان منطقه، آن را تملک و یا تخریب کند.