خبرگزاری کار ایران

خرید هدایای تبلیغاتی اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۲۵۹

بسیاری از کسب و کارها احتمالاً از خود می‌پرسند که آیا سرمایه گذاری در خرید محصولات تبلیغاتی ارزشش را دارد یا خیر؟ ما به عنوان یک شرکت باسابقه در زمینه فروش هدایای تبلیغاتی به شما اطمینان می‌دهیم که با ارائه هدایای تبلیغاتی می‌توانید کسب و کارتان را متحول سازید؛ چراکه این روزها هدایای تبلیغاتی دنیای بازاریابی را تسخیر کرده‌اند!

 البته به شرطی از این هدایا نهایت استفاده را می‌برید که آنها را با سلیقه و هوشمندانه انتخاب کنید. برای تهیه هدایای تبلیغاتی اقتصادی و موثر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

هدایای تبلیغاتی چیست؟

حتی اگر تاکنون برای بازاریابی کسب و کارتان از هدایای تبلیغاتی استفاده نکرده باشید؛ احتمالاً در طول زندگی خود به عنوان یک مصرف کننده یا خریدار با آنها برخورد کرده‌اید. هدایای تبلیغاتی به محصولاتی گفته می‌‌شود که به صورت مارک دار یا بدون مارک برای اهدافی همچون حفظ مشتریان قدیمی یا معرفی برند به مشتریان جدید، به صورت رایگان در اختیار مخاطبان هدف قرار می‌‌گیرند.

درواقع هدف استفاده از این محصولات به عنوان یک ابزار تبلیغاتی فوق ‌العاده، جلب توجه و ایجاد علاقه در مشتریان نسبت به برند شما است. یکی از محبوب ترین کاربردهای محصولات تبلیغاتی در نمایشگاه های تجاری دیده می‌شود. این محصولات باید طوری طراحی یا انتخاب شوند که مردم برندتان را به خاطر بسپارند و در آینده، از میان رقبا تجارت شما را انتخاب نمایند.

هدایای تبلیغاتی فقط یک هدیه رایگان نیستند؛ بلکه می‌توانند بازتابی از سبک، سلیقه و کیفیت خدمات شرکت شما باشند. به همین خاطر باید در انتخاب آنها نهایت دقت را داشته باشید و هدیه تبلیغاتی مورد نظرتان را از بین اقلام با کیفیت و جذاب تهیه کنید.

خوشبختانه در حال حاضر تنوع این هدایا به قدری بالاست که می توان با یک قیمت مناسب و به صرفه یک هدیه کاربردی و مناسب را برای مشتریان انتخاب کرد. در ادامه به انواع هدایای تبلیغاتی و معرفی چندین آیتم جذاب برای تبلیغات می ‌پردازیم.

انواع هدایای تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی یک راه فوق العاده برای افزایش فروش و بهبود استراتژی کلی کسب و کار شما هستند. هدایای تبلیغاتی علاوه بر افزایش شناخت مشتری از برند، به  تقویت ارتباط با مدیران و شرکای تجاری و همینطورایجاد انگیزه و افزایش مشارکت کارکنان کمک می‌کنند.

از این رو هدایای تبلیغاتی در دسته بندی های گوناگون مانند هدایای مدیریتی و سازمانی نیز عرضه می‌شوند که در ادامه توضیح خواهیم داد:

·هدایای مدیریتی

هدایای مدیریتی به آن دسته از هدایایی گفته می‌شود که معمولا از بین آیتم‌های نفیس و ارزشمند برای مدیران و روئسای سازمان ‌ها و شرکت ‎ها انتخاب می‌گردند. این آیتم ها شامل انواع ست های هدیه لوکس، صنایع دستی، کتاب‌ های نفیس و همینطور هدایای دیجیتال هستند.

همچنین هدایای مدیریتی اغلب به شکل یک ست هدیه ارائه می شوند که ترکیبی از چندین آیتم مرتبط و جذاب شامل لوازم اداری برای میز مدیریت، محصولات چرمی و غیره است. ست هدایای صنایع دستی از جنس چوب، فلز، مس و غیره به عنوان نمادی از فرهنگ و هنر ایران زمین، یکی از پرطرفدارترین هدایای مدیریتی است که موردپسند اکثر مدیران قرار می‌گیرد.

هنگام ارائه هدایای مدیریتی نکته مهمی که باید در نظر بگیرید؛ نحوه بسته بندی این هدایا است که باید بسیار شیک و چشم نواز باشد؛ چراکه ظاهر شکیل بسته بندی در همان وهله اول تاثیر بسیار زیادی روی گیرنده هدیه خواهد گذاشت.

 

·هدایای سازمانی

امروزه انواع سازمان ‌‌ها اعم از مشاغل کوچک و بزرگ از کالاهای تبلیغاتی برای جذب افراد در داخل و خارج از سازمان خود استفاده می‌کنند. هدایای سازمانی معمولا با هدف تقدیر از کارکنان یا تشویق آنها تهیه شده و شامل محصولات متنوعی از جمله لوازم التحریر، محصولات دیجیتال و غیره است.

یکی از مهم ترین نکات در مورد تهیه هدایای سازمانی هوشمندانه؛ این است که آنها را مطابق با نیازها و ترجیحات خاص کارمندان و شرکای خود شخصی سازی کنید. برای مثال می ‌توانید اقلامی را انتخاب کنید که به صورت روزانه به استفاده از آنها احتیاج داشته باشند. همچنین ارائه هدایای بادوام که طول عمر زیادی دارند؛ می ‌تواند برای اهداف تبلیغاتی و سازمانی شما موثر واقع شود.

هدایای تبلیغاتی اقتصادی

هدایای تبلیغاتی اقتصادی معمولا در بین آیتم های مقرون به صرفه و ارزان تر انتخاب می‌ شوند اما برای تاثیرگذاری بیشتر باید همچنان کارایی و جذابیت خود را داشته باشند.

در این مجموعه طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی اقتصادی برای توزیع در شرکت ها، فروشگاه های بزرگ، نمایشگاه های تجاری و غیره موجود هستند. در ادامه چند نمونه از بهترین و پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی اقتصادی را مشاهده می ‌کنید:

·خودکار تبلیغاتی

 

خودکار تبلیغاتی یک آیتم جذاب و اقتصادی برای انواع کمپین های بازاریابی است. این محصول مناسب دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و محیط های اداری است. علاوه بر این رویدادهای تجاری، مانند نمایشگاه ‌های تجاری فرصتی عالی برای ارائه خودکارهای تبلیغاتی به طیف گسترده ای از مخاطبان هستند.

برای تهیه خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی و فلزی با کیفیت بالا که از متریال درجه یک ساخته شده باشند؛ می توانید با شرکت پارسیانوین تماس بگیرید. ما این محصولات را با قیمتی مناسب و رقابتی همراه با طراحی جذاب و چاپ لوگوی شما ارائه می‌دهیم. 

·ماگ تبلیغاتی

بسیاری از کارفرمایان عاشق قهوه یا چای هستند، بنابراین یک ست باکیفیت همراه با آیتم ماگ تبلیغاتی می‌تواند هدیه‌ای فوق العاده برای آنها باشد. همچنین اگر به دنبال هدایای سازمانی زیبا و اقتصادی برای کارمندان خود هستید؛ این بار می‌توانید ماگ تبلیغاتی را در نظر بگیرید. ماگ ها برای استفاده در دفتر کار یا خانه عالی هستند و می توانند در هر زمانی از روز توسط مشتریان و کارمندان شما مورد استفاده قرار بگیرند.

 انواع ماگ های تبلیغاتی خوش فرم با طراحی های سفارشی و رنگ آمیزی های شاد و جذاب، یک هدیه مقرون به صرفه و کاربردی برای کارمندان و مشتریان شما هستند. شما می توانید از بین چندین طرح و رنگ، طراحی مورد نظر ماگ های تبلیغاتی خود را انتخاب کنید و شعار یا آرم شرکت‌تان را در دو طرف آن چاپ نمایید تا نظر همه را به خود جلب کند.

·اسپیکر تبلیغاتی

هدایای الکترونیکی مانند انواع اسپیکرها، فلش مموری ها و پاوربانک ها این روزها برای بازاریابی و تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. اسپیکرهای تبلیغاتی در شرکت پارسیا نوین یک هدیه دیجیتالی کاربردی برای مدیران، کارمندان و مشتریان هستند. این محصولات به عنوان جدیدترین هدایای سازمانی و تبلیغاتی برای مخاطبان هدف با هر سن و موقعیت شغلی مناسب می باشند.

اسپیکرهای تبلیغاتی جدید فقط برای پخش صدا کاربرد ندارند؛ بلکه می توانند همزمان چندین کاربرد مانند ساعت، رقص نور و غیره داشته باشند. انواع اسپیکرهای تبلیغاتی در شرکت پارسیانوین به صورت چراغ قوه دار همراه با رقص نور زیبا قابل سفارش هستند. ما این اقلام را با طراحی شیک و مینیمالیستی و کیفیت صدای خوب عرضه می‌کنیم تا رضایت همه را به خوبی جلب کنند.  

سخن پایانی

محصولات تبلیغاتی مورد توجه ترین شکل تبلیغات هستند که شما می توانید از آنها استفاده کنید. اگر برای انتخاب و ارائه محصولات تبلیغاتی به مشاوره تخصصی نیاز دارید؛  کارشناسان حرفه ای ما در شرکت پارسیانوین می‌توانند به شما کمک کنند.

برای تهیه هدایای تبلیغاتی باکیفیت بالا پیشنهاد می‌کنیم حتما از محصولات گروه تبلیغاتی پارسیانوین دیدن کنید. در این مجموعه علاوه بر تنوع بالای محصولات، طرح و رنگ هدایا نیز قابل انتخاب می‌باشد. همچنین بر روی تمام محصولات ما به سلیقه و درخواست شما لوگو و برند شرکت‌تان با کیفیت بسیار بالایی چاپ یا حک می‌‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز