خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید صندلی اداری

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۰۷

آیا می‌دانید کارمندان تقریبا 160 ساعت در یک ماه را باید بر روی صندلی اداره بنشینند؟ این یعنی به صورت میانگین، 80 روز از یک سال عمر خود را روی صندلی اداره سپری می‌کنند! احتمالا خرید صندلی اداری با قیمت مناسب، کیفیت و استاندارد جهانی برای شما اهمیت دارد. در مقاله راهنمای خرید صندلی اداری، با انواع صندلی‌های اداری مانند صندلی کارشناسی، مدیریتی، کنفرانسی و صندلی کانتر و همچنین صندلی انتظار آشنا خواهید شد.

 

هر صندلی را یاور کار خود ندانید! صندلی اداری باعث تجربه بهتر و کار باکیفیت در محل کار خواهد شد. صندلی اداری باید از استاندارد و طراحی ارگونومیک برای راحتی بیشتر استفاده کند. طراحی ارگونومی باعث راحتی و نشستن صحیح بر روی صندلی‌های اداری خواهد شد.

صندلی ارگونومیک و استاندارد باعث کار طولانی مدت و باکیفیت خواهد شد، همچنین راحتی و سلامتی کارمندان را حفظ می‌کند. خرید صندلی اداری یک تیغ دو لبه برای اداره است. این انتخاب می‌تواند به سود شما و کارمندان باشد یا با ضررهای آشکار و پنهان شما را خسته کند! البته اشتباه نکنید گاهی خانه شما، دفتر کار شما است و یا احتیاج به صندلی کامپیوتر یا مطالعه دارید، به هرحال صندلی طبی اداری همه جا به کار اما به خوار نیاید!

صندلی اداری چیست؟ معرفی انواع صندلی اداری

صندلی‌های محیط اداری یا دفاتر خانگی را صندلی اداری می‌گویند. این صندلی‌های اداری گاهی پشت توری، گاهی بدون چرخ و گاهی چرخ دار هستند. صندلی ارگونومیک اداری دارای ویژگی های برای افزایش بهره وری کاری و عدم آسیب به بدن هستند.

در این بخش با انواع صندلی طبی اداری و قابلیت‌ و کاربردهای هر کدام آشنا خواهیم شد. هر جا نشان از نشستن است صندلی اداری دیده خواهد شد. به کمر، عضلات و اسکلت خود با نشستن بر روی صندلی اداری ارگونومیک، احترام بگذارید!

  1. صندلی مدیریتی
  2. صندلی کارشناسی یا صندلی کارمندی
  3. صندلی کنفرانسی
  4. صندلی کانتر
  5. صندلی انتظار

 

خرید صندلی اداری برای فضای مدرن یا کلاسیک

آیا می‌دانید فضای اداری بر روی روحیه کارمندان و بهروری کاری آنها تاثیر مستقیم دارد؟ از این جهت انتخاب صحیح دکوراسیون اهمیت دارد. صندلی اداری کلاسیک از متریال خاص استفاده می‌کند، این متریال باعث ایجاد محصولی لوکس و لاکچری خواهدشد. در مقابل صندلی اداری مدرن از سبکی نو و تازه بهره می‌گیرد. برای مثال صندلی های مشبک جز صندلی‌های اداری مدرن به حساب می‌آید.

اگر فضای اداره شما مساحتی کمتر از 100 مترمربع دارد، دکوراسیون و صندلی مدرن بهتر است. چرا که فضای بازتری در سبک مدرن داریم. همچنین صندلی‌های کلاسیک به نسبت مدرن به دلیل متریال ساخت، قیمت بیشتری دارند. البته به دلیل داشتن طیف سلیقه‌ای متفاوت کارمندان بهتر است، تلفیق دکوراسیون و صندلی‌های کلاسیک و مدرن را استفاده کنیم.

 

صندلی مدیریتی؛ خاص و چشم نواز

صندلی اداری مدیریتی برای جایگاه مدیریت و مدیران میانی در سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما صندلی‌های اداری مدیریتی به دلیل زیبایی و طراحی ارگونومی، برای صندلی کارشناسی و مصارف خانگی و به عنوان صندلی کامپیوتر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تمام صندلی مدیریتی های راشن دارای پشتی و تکیه‌گاه بلند است. در صندلی های مدیریتی پشت بلند جایگاه استراحت سر و گردن با پشتی کمر یک تکه است. صندلی مدیریتی پشت توری دارای ظاهری مدرن و صندلی مدیریتی پارچه‌ای یا چرمی کلاسیک هستند.

راهنمای خرید صندلی اداری

جهت انتخاب و خرید صندلی مدیریتی استاندارد و ارگونومیک لطفا به صفحه صندلی مدیریتی مراجعه کنید.

 

تفاوت صندلی اداری مدیریتی و کارشناسی

صندلی مدیریت طبی دارای طراحی زیباتر و و وزن سنگین‌تر به نسبت صندلی کارشناسی است. صندلی کارشناسی و صندلی‌های مدیریتی کاملا با طراحی ارگونومیک ساخته خواهند شد. اما صندلی مدیریتی به نسبت صندلی کارمندی از امکانات بیشتری برخوردار است. برای مثال صندلی مدیریتی دارای پشتیبان گردنی است اما در صندلی کارشناسی پشتیبان گردنی معمولا استفاده نخواهدشد.

قیمت صندلی مدیریتی به نسبت صندلی کارشناسی بیشتر است. صندلی‌های مدیریتی از متریال محکم‌تری در قسمت اسکلت‌بندی استفاده می‌کند.

راهنمای خرید صندلی اداری

خرید صندلی اداری از تولیدکننده

تولیدی مبلمان و صندلی اداری راشن، با تجربه 23 سال و به کمک دانش روز دنیا، اقدام به تولید محصولات باکیفیت جهانی کرده است. جهت خرید صندلی اداری ارزان و یا استعلام قیمت صندلی اداری به نمایندگی حضوری راشن در حسن آباد تهران مراجعه کنید، یا به صورت آنلاین از فروشگاه آنلاین راشن صندلی‌های ارگونومی و مبلمان اداری را تهیه کنید.

کیفیت و متریال ساخت صندلی باید تحمل کارکرد 6 روز به مدت 8 ساعت را داشته باشد. صندلی اداری ارگونومی راشن برای حفظ شرایط بدن از متریال با کیفیت در رویه صندلی و اسکلت‌بندی استفاده می‌کند. در استفاده‌های طولانی مدت باید به کوچک‌ترین بخش‌های صندلی اداری توجه کنیم.

هدف راشن ارائه محصولاتی با دوام، باکیفیت و ارگونومی است. از این جهت 36 ماه ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه خواهدشد. در فروشگاه آنلاین راشن امکان انتخاب روکش چرم، پارچه، چرم و پارچه با تنوع رنگ 50 عدد امکان پذیر است.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز