خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان مطرح کرد؛

حمایت از تولید و احیای واحدهای راکد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۴۴۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از برنامه های اصلی ما در سال ۱۴۰۳ حمایت از میز محصولات کشاورزی و احیای واحدهای راکد است.

به گزارش ایلنا، سید عماد شاهرخی درآخرین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی لرستان در سال ۱۴۰۲، بابیان اینکه درسال گذشته اقدامات موثری درحوزه های مختلف کشاورزی صورت گرفت گفت: یکی از طرح های مهم دولت سیزدهم مردمی سازی یارانه ها بود که به تصور عموم مردم این طرح دربخش کشاورزی به ویژه درحوزه دام به مشکل وحتی به ورشکستگی منجر خواهد شد، اما با همت دولت، تدبیر وزارت جهاد کشاورزی و تلاش‌های شبانه روزی همکاران ما در استان کمترین چالش را در این زمینه نسبت به دیگر استان‌هاداشتیم که توانستیم به خوبی و باسربلندی از این پیچ اقتصادی عبور کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به طور خلاصه به بخش‌هایی از موفقیت‌های مختلف کشاورزی پرداخت و افزود: ما امسال رتبه و موفقیت های خوب و چشمگیری در سطح کشور و درحوزه‌‌های مختلف زراعت، اراضی، آب وخاک، افزایش سطح تولید گلخانه‌ها و ... کسب کردیم.

شاهرخی ضمن تاکید به اینکه ظرفیت‌های مختلف و متنوع تعاون روستایی در زمینه تنظیم بازار و برپایی نمایشگاه های توزیع میوه شب عید وجود دارد؛ اظهار داشت: در حال حاضر یکی از برنامه‌های ما برای شب عید راه اندازی نمایشگاه در عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به ویژه تامین و توزیع میوه‌های با کیفیت و با نرخ مصوب است که تمام مدیران شهرستان‌ها باید در نظارت کامل برروند توزیع آن جدی و حضور فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در زمینه‌ کالاهای اساسی هیچ گونه کمبود و مشکلی وجود ندارد و در توزیع مرغ گرم برنامه‌ریزی‌های مناسبی را انجام دادیم و همه مدیران باید نظارت بر واحدهای تولید، کشتارگاه و بازار مرغ داشته باشند تا شاهد هیچ گونه مشکلی در ادامه کار نباشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه حمایت از تولید و احیای واحدهای راکد از اولویت های ما در سال ۱۴۰۳ است گفت: ما در سال آینده دو برنامه اصلی داریم یکی احیای واحدهای راکت و راه اندازی آنها و دوم حمایت از میز محصولات کشاورزی و تعامل مستمر باتشکل های حامی تولید صادرات خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز