خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان:

آهنگ رشد بیمه شدن کشاورزان و عشایر کم است / پس از ۱۷ سال فعالیت تنها یک میلیون و پانصد هزار بیمه شده داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۹۸۸

بیت الله برقراری: کشاورزان تامین کننده امنیت غذایی کشور هستند پس شایسته است آن‌ها که فاقد پوشش بیمه هستند، بیمه شوند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل صندوق، در ششمین سفر استانی به کردستان با کارگزاران این استان نشست صمیمانه داشت و آنان را در خط مقدم پوشش همگانی بیمه اجتماعی دانست.

بیت الله برقراری (مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر) عصر چهارشنبه هشتم تیرماه، در جمع کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کردستان عنوان کرد:  شما کارگزاران از روی عشق،علاقه و صداقت، در این خط مقدم قرار گرفته اید و مشغول کار و تلاش هستید.

وی افزود: دغدغه های  شما کارگزاران را شنیدم،  و با تمام توان در صدد رفع آنها حرکت خواهیم کرد، اما همانطور که می دانید،   بخش اعظمی از مشکلات به ما ارث رسیده بود. صندوقی که در سال ۱۳۸۴ تأسیس شده بود، هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده و آهنگ رشد آن کم بوده است. ما بعد از ۱۷ سال یک میلیون و پانصد هزار بیمه شده فعال داریم.

مدیر عامل صندوق افزود: اگر با این آهنگ حرکت کنیم، ۸۵ سال طول می کشد که همه جامعه هدف را تحت پوشش قرار دهیم و این اصلاً پذیرفته نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه خدمت در این صندوق، قطعاً عبادت است بیان کرد: آهنگ حرکت ما تحولی نبوده و برای ایجاد تحول باید همگی تلاش بی وقفه داشته باشیم که طرح جذب یک میلیون بیمه شده در سال جدید،  به همین منظور تدوین و در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان ‌و عشایر کشور اظهار داشت:  به فرموده‌ی  امام خمینی (ره)، عشایر ذخایر انقلاب بوده و من نیز افتخار می‌کنم که یک روستایی هستم. کار کردن  در این صندوق بسیار مهم است،  زیرا جامعه هدف آن مهم ترین اقشار کشور هستند.

کشاورزان تامین کننده امنیت غذایی کشور هستند پس شایسته است کشاورزان، روستاییان و عشایری که فاقد پوشش بیمه هستند، در این صندوق بیمه شوند و ما با تمام توان با ارائه بیمه اجتماعی فراگیر،  در خدمت این قشر تاثیر گذار جامعه هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز