خبرگزاری کار ایران

7 نکته که باید هنگام خریدن پرچم به آنها توجه ویژه داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۴۶۶

هر کسب و کاری با توجه به اهمیت کاری که انجام می دهد لازم است برای معرفی فعالیت خود به دیگران  پرچم مورد نیاز خود را تهیه کند. لذا دانستن یکسری نکات مهم در هنگام خرید پرچم  ، باعث می شود که بتوانید برای خرید محصولی باکیفیت و کاربردی بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه توضیح خواهیم داد که باید در هنگام خرید پرچم چه نکات طلایی را رعایت کنید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

7 نکته بسیار مهم که در هنگام خرید پرچم مناسب و باکیفیت باید بدانید

پرچم خریداری شده باید کاملا مناسب و در محدوده خود نیز بهترین باشد. نکات مهم در خرید پرچم به شرح زیر می باشد:

  1. هدف از خرید پرچم

اولین موضوعی در وهله اول این است که از خود سؤال کنید؛ به چه علت قصد خرید پرچم را دارید؟  ، پرچم پیغام چه ارزشی را به دیگران می دهد؟ با مشخص کردن هدف خود، می دانید که محصول نهایی باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد. لازم است بدانید پرچم ها تنوع بسیار گوناگونی دارند، که هر کدام هدف خاصی را دنبال می کنند.

2.نوع پارچه پرچم

یکی از مسائل بسیار مهمی که در هنگام پرچم باید به آن توجه داشت جنس پارچه پرچم است. نمونه های بسیار زیادی برای چاپ و تولید پرچم استفاده می شود که از جمه آن ها ساتن، جیر، مخمل، پارچه سوپر یا براق که هر کدام بر اساس نوع کاربرد پرچم مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال انتخاب پارچه ساتن برای پرچم های رومیزی و تشریفات یک انتخاب کاملا شایسته و مناسبی می باشد.

3.دوام و استقامت

اگر قصد دارید از پرچم خود در فضاهای باز استفاده کنید پس پرچم اهتزاز بهترین گزینه برای آن می باشد. اما یکی از نکاتی که در هنگام خرید این نوع پرچم باید به آن توجه داشت، دوام و استقامت آنان است. زیرا در مقابل عوامل طبیعی مث نور آفتاب، باد و بوران قرار می گیرد به همین دلیل استقامت آن بسایر حائز اهمیت است.

در واقع اگر می خواهد به صورت طولانی مدت از پرچم ها استفاده کنید، جنسی که در تولید پرچم به کار گرفته شده است را حتما مورد بررسی قرار دهید و باید به طوری ساخته شوند که در مقابل هر گونه عوامل محیطی مقاوم باشند

4.سایز و ابعاد پرچم

هر پرچم با توجه محل نصب و قرار گیری آن دارای ابعاد و اندازه ای استاندارد است . پرچم ها در ابعاد دارای محدودیت هایی هستند و اگر نسبت به حد استاندارد خود کوپیکتر یا بزرگتر باشند، ممکن است بر روی متن چاپ شده یا لوگوی آن تاثیر بگذارد.

7 نکته که باید هنگام خریدن پرچم به آنها توجه ویژه داشته باشیم

5.پایه پرچم

نوع میله و پایه پرچم علاوه بر نگهداری آن می تواند بر ظاهر و زیبایی پرچم تاثیرگذار باشد. پایه ها در انواع مختلف استیل و سنگی تهیه می شوند که هر کدام وجه خاصی به پرچم می بخشند. لازم به ذکر است پایه پرچم از نکات مهم خرید پرچم  است که در اندازه های استاندارد و و متناسب با طول و ابعاد پرچم ها تولید می شوند

6. نوع چاپ پرچم

یکی دیگر از مسائل بسیار مهم که در هنگام خرید پرچم باید به ان توجه داشت ، نوع چاپ پرچم است. چاپ پرچم به شیوه های متفاوتی انجام می شود که در کیفیت و قیمت آن تاثیر گذار است. ، چاپ دیجیتال یکی از چاپ های مدرن و امروزی است که بالاترین کیفیت و ماندگاری را در بین انواع چاپ دارد. این نوع چاپ محدودیتی در رنگ و طرح ندارد و به راحتی قابل شستشو است.

چاپ سیلک نیز روش سنتی بوده و در نوع خود بهترین می باشد. چاپ پرچم باید به گونه ای باشد که عوامل محیطی نتواند بر روی آن تاثیری داشته باشد. در چاپ دیجیتال از همه رنگ ها استفاده می گردد، اما چاپ سیلک ممکن است کمی محدودیت داشته باشد. بنابراین می توان نتیجه گرفت تعیین نوع چاپ همچون لیزری، حرارتی، دیجیتال و ... نیز از نکات مهم در خرید پرچم محسوب می گردند که تعیین کننده کیفیت و مرغوبیت پرچم ها هستند.

7 نکته که باید هنگام خریدن پرچم به آنها توجه ویژه داشته باشیم

از دیگر انواع چاپ می توان به چاپ پرچم لیزری، لمینت اشاره کرد. که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند. قیمت این نوع چاپ ها نسبت به چاپ دیجیتال پایین تر است. برای آگاهی بیشتر در این زمینه می توانید از کارشناسان در این حوزه کمک بخواهید.

.7قیمت پرچم

قیمت فروش پرچم براساس نوع پارچه ، ابعاد  پرچم ، شیوه چاپ ، جنس پایه پرچم و تمامی فاکتورهایی که در بالا به آن اشاره کرده ایم متفاوت است.

کلام آخر

ما در این مقاله مطالب کاربردی در رابطه با نکات مهم در خرید پرچم ارائه نمودیم که با توجه به آن می توانید بهترین خرید را داشته باشید و با خیال اسوده هزینه کنید. شما مشتریان عزیز می توانید در صورت درخواست چاپ پرچم ارزان و فوری در بهترین کیفیت، پس از دریافت مشاوره رایگان از سوی کارشناسان اریکه پرچم ایرانیان که یکی از بهترین مراکز چاپ پرچم در تهران است سفارش خود را ثبت نموده و در اسرع وقت آنها را تحویل بگیرید. با حضور در مجموعه ما می توانید خریدی آسان و مطمئن داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز