خبرگزاری کار ایران

واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران فصلی در سوادکوه/ ۱۶نفر مجروح شدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۰۳۰

به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حامل کارگران فصلی در محور سوادکوه، محدوده دوربرگردان چم چم ۱۶ نفر زخمی شدند.

به گزارش ایلنا، شامگاه روز گذشته (دوشنبه ۱۵ مهرماه) بر اثر واژگونی یک دستگاه  مینی‌بوس حامل کارگران فصلی زن در محور جاده سوادکوه محدوده دوربرگردان چم چم در استان مازندران، ۱۴ کارگر زن و یک مرد به همراه راننده مصدوم و به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل شدند.

از قرار معلوم؛ مصدوم‌شدگان این حادثه از کارگران باغ مرکبات بودند که با رده سنی ۳۴ تا ۶۰ سال هنگام بازگشت از کار پرتقال چینی عازم محل سکونت خود بودند.

منابع خبری می‌گویند: این پنجمین حادثه برای مینی‌بوس‌های مسافرکش در مازندران در سال جاری است. اوایل شهریور ماه امسال برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با خودروی پژو ۲۰۶ در بابل ۱۳ نفر را زخمی و روانه بیمارستان کرد. ۱۱ نفر از زخمی‌های این حادثه هم زن بودند.

تیر ماه امسال هم واژگونی مینی‌بوس در جاده روستای لاویج شهرستان نور سبب زخمی شدن ۱۸ سرنشین آن شد. چند ساعت بعد در جاده کمربندی بهشهر نیز یک دستگاه مینی‌بوس پس از انحراف از مسیر در کانال آب کنار جاده واژگون شد که ۲۹ سرنشین آن مصدوم شدند. چهار روز بعد نیز در منطقه چلندر جاده رویان-نوشهر یک دستگاه مینی‌بوس حامل دختران دانش‌آموز بسکتبالیست دچار حادثه شد و ۱۴ سرنشین ۱۰ تا ۱۵ ساله آن راهی بیمارستان شدند.

۹ اردیبهشت امسال نیز واژگونی یک مینی‌بوس در جاده گنج‌افروز بابل ۱۵ مصدوم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز