کد خبر: 721592 A

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی:

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: روش‌های مختلفی از سوی این سازمان برای تسهیل در پاسخگویی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران (مخاطبین تامین اجتماعی) در خصوص بسته حمایتی دولت تعریف شده است.

به گزارش ایلنا، رحیم اردلان افزود: یکی از راه‌های پاسخگویی و استعلام در مورد بسته حمایتی، کد دستوری است. مشترکین همراه اول می توانند از طریق کد دستوری #۹*۱۴۲*  از وضعیت بسته حمایتی خود آگاه شوند و برای مشترکین رایتل نیز کد دستوی#۹*۱۴۲۰* اختصاص یافته است.

اردلان گفت: در صورتی که افرادی خود را واجد شرایط دریافت بسته دولت می دانند و تاکنون این کمک را دریافت نکرده اند می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۸*۱۴۲* ویژه مشترکین همراه اول و شماره گیری کد دستوری #۸*۱۴۲۰* ویژه مشترکین رایتل نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا نتیجه بررسی به سرپرست خانوار پیامک شود.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به روش استفاده از اینترنت به عنوان یکی دیگر از راههای پاسخگویی در خصوص سبد کالا گفت: همچنین به منظور پاسخگویی سریعتر و در راستای گسترش کانال های ارتباطی، سامانه استعلام وضعیت سبد حمایتی کالا برای سرپرست خانوار، در آدرس https://di.tamin.ir/sabadkala  برای بهره برداری در دسترس است.

اردلان افزود: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی CRM با شماره تماس ۱۴۲۰ کماکان آماده پاسخگویی به مردم در مورد بسته حمایتی دولت بوده و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ نیز در این خصوص فعال است.

رحیم اردلان
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر