خبرگزاری کار ایران

واکنش رییس شورای اسلامی استان اصفهان به استعفای ۱۸ نماینده مجلس؛

مسئولان دولتی برای رفع چالش آب تعلل ‌کردند/استعفای جمعی می‌تواند جنبه تهدید و هشدار به‌خاطر وضعیت آب را داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۷۲۵

رییس شورای اسلامی استان اصفهان در واکنش به استعفای دسته‌جمعی ۱۸ نماینده مجلس از استان اصفهان گفت: این استعفای جمعی می‌تواند جنبه تهدید و هشدار به‌خاطر وضعیت آب اصفهان را داشته باشد. یکی از چالش‌های اصفهان، مساله آب می‌باشد که موجبات استرس و افسردگی مردم را فراهم آورده است. مسئولان دولتی می‌بایستی زودتر برای رفع این مشکل اقدام می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در خبرها آمده است: ۱۸ نفر از نمایندگان استان اصفهان از سمت نمایندگی خود استعفا کردند.

در نامه استعفای نمایندگان اصفهان خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی آمده است: در صورتی که حداقل نتوانیم حق مردم استان و... چندین میلیونی را برای تامین آب شرب آن‌ها از طریق این دولت تامین نماییم، دلیلی برای حضور در مسئولیت نمایندگی نمی‌بینیم و ما امضاکنندگان زیر؛ استعفای خود را تقدیم و از زمان تقدیم از حضور در صحن و کمیسیون‌ها خودداری می‌کنیم تا تکلیف مشخص گردد.

در همین رابطه، عبدالله کیانی (رییس شورای اسلامی استان اصفهان) به ایلنا، گفت: هنوز زود است که بخواهم به ارزیابی ابعاد و اهداف این اتفاق بپردازم. آنچه که اکنون به ذهنم می‌رسد این است که این استعفای جمعی می‌تواند جنبه تهدید و هشدار به‌خاطر وضعیت آب اصفهان را داشته باشد. امیدوارم که این اقدام کارساز باشد.

وی افزود: یکی از چالش‌های عمده اصفهان، مساله آب است که موجبات استرس و افسردگی مردم را فراهم آورده است. مساله آب روی کل استان تاثیر دارد. مسئولان دولتی در این زمینه تعلل کردند و می‌بایستی زودتر برای رفع این مشکل اقدام می‌کردند.

رییس شورای اسلامی استان اصفهان در پایان، با ارزیابی عملکرد استاندار قبلی اصفهان (محسن مهرعلیزاده) گفت: آقای مهرعلیزاده طی حدود یک‌سال ریاست بر استانداری اصفهان، کارهای خوبی در حوزه چالش آب انجام داد. وی بیش از ۶۰ الی ۷۰ درصد اقداماتش را معطوف به حل این چالش گذاشت و اعتقاد داشت که به نتایج خوبی خواهند رسید. استاندار جدید (عباس رضایی) هم با توجه به شناختی که از اصفهان دارند، می‌توانند موفق شوند. البته لازمه‌ی دستیابی ایشان به موفقیت، همکاری و همراهی هیات دولت با برنامه‌های آنها است.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز