خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تجمع کارگران شهرداری بندر امام و توافق برای عودت معوقات

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۱۶۷

تعدادی از کارگران پیمانکار خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی(ره) در اعتراض به سه ماه معوقه مزدی‌شان، دیروز و امروز در مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند. رییس شورای شهر بندر امام از توافق با معترضان برای تسویه مطالباتشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پیمانکاری خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی (ره) سه ماه معوقه مزدی دارند. تعدادی از آنها روز گذشته و امروز در مقابل ساختمان شهرداری این شهر تجمعاتی صنفی در راستای پیگیری مطالباتشان برگزار کردند.

حسین عبیداوی (رییس شورای شهر بندر امام خمینی (ره)) در این‌باره گفت: ظاهرا این کارگران که تعداد آنها به حدود ۳۰ نفر می‌رسد و در زمینه خدمات شهری، برای پیمانکار شهرداری فعالیت می‌کنند، سه ماه مطالبه حقوق دارند.

وی افزود: در پی تجمع دیروز، با معترضان صحبت و قرار شد طی سه قسط، شهرداری مبالغی را به پیمانکار بدهد تا وی نیز آن را در راستای تسویه مطالبات آنها، به ایشان عودت دهد. کارگران معترض نیز، این توافق را پذیرا شدند. با این حال، در حدود بیست نفر از آنها امروز مجددا تجمع کرده‌اند که دلیل آن –باتوجه به توافق روز گذشته- برای ما مشخص نیست و فکر می‌کنیم عاملی بیرونی دخیل در تجمع امروز این عزیزان باشد.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز