خبرگزاری کار ایران

اعتراض بازنشستگان مخابرات در چند استان

اعتراض بازنشستگان مخابرات در چند استان

روز گذشته، بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در چند استان، تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تجمع بازنشستگان مخابرات، اول تیرماه در استان‌هایی مانند کردستان و تهران،  در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوق، اجرای ناقص آیین‌نامه ۲۴/۸۹ و وضعیت نابسامان بیمه تکمیلی برگزار شد.

بازنشستگان شرکت مخابرات، به تداوم بلاتکلیفی مطالبات خود و عدم اجرای تعهدات قانونی، اعتراض کردند و این وضعیت را نتیجه بی‌عملی و بی‌پاسخ ماندن وعده‌ها از سوی مدیریت شرکت دانستند.

گفتنی‌ست، سال گذشته نیز بازنشستگان مخابرات هر هفته تجمع اعتراضی برگزار کردند؛ آنها در استان‌های مختلف، خواستار اجرای قانون و تعیین تکلیف معوقات خود شدند. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز