خبرگزاری کار ایران

بازدید فرماندار از تونل‌های ۱۲-۱۴ معدن «کوهبنان»

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۲۴۶

فرماندارو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در استان کرمان ضمن بازدید از تونل‌های ۱۲-۱۴ معدن زغال سنگ«کوهبنان»، مشکلات این واحد معدنی و کارگران را از نزدیک بررسی کردند.

به گزارش ایلنا، مجید توکلی با همراهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در بازدید از تونل های ۱۲-۱۴ معدن زغال سنگ«کوهبنان»، ، با گزارش مسئولان و مدیران مربوطه در جریان موانع و مشکلات این واحد معدنی قرار گرفت و قرار شد با کاهش مشکلات منافع این واحد معدنی و کارگران تامین شود.

وی همچنین در این بازدید از نزدیک با گفتگو با کارگران در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و در جلسه‌ای سه‌ساعته با اعضای کمسیون کارگری شهرستان با حضور مدیران شرکت زغال سنگ کوهبنان بر لزوم همدلی مدیران و کارگران جهت دستیابی به اهداف مدنظر تاکید کرد.

گفتنی است بیش از ۵ هزار کارگر معدنچی در مناطق معدنی زرند و کوهبنان استان کرمان در معادن زغال سنگ «همکار»، «هشتونی» تونل‌های شماره «چهار، دوازده و چهارده»، «باب شکوه»، «پابدانا جنوبی»، «سراپرده»، «گله توت» و «چشمه پودنه» به صورت خصوصی و دولتی کار می‌کنند.

مطالبات این کارگران؛ تامین امنیت شغلی، افزایش دستمزد وافزایش ایمنی معادن دولتی وخصوصی، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، به روز شدن تجهیزات معادن، تبدیل وضعیت کارگران قرار دادی و از همه مهمترمشکلات فاصله‌ی بیمه‌ای است که در دیدار با فرماندار مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز