خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

رئیس‌جمهور بد نیست از کارکنان پتروشیمی‌ها نظرسنجی کند!

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۸۹۴

نماینده مردم ملایر در مجلس از انتصابات حوزه پتروشیمی بدون کسب نظر از کارگران و کارکنان بخش پتروشیمی و واگذاری سهام دولت در هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس به بخش خصوصی انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، هادی بیگی نژاد (نماینده ملایر در مجلس و عضو کمیسیون انرژی) در حساب فضای مجازی خود از انتصابات حوزه پتروشیمی بدون کسب نظر از کارگران و کارکنان بخش پتروشیمی و واگذاری سهام دولت در هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس به بخش خصوصی انتقاد کرد.

وی در توئیتی نوشت: بی‌توجهی دولت به سرمایه‌ی اجتماعی‌اش عجیب است. رئیس سابق صداوسیما بی‌هیچ سابقه و تجربه‌ای، رئیس یکی از بزرگترین قدرت‌های پتروشیمی کشور می‌شود.  حالا هم قرار است سهم دولت از هولدینگ خلیج فارس واگذار شود. آقای رئیسی بد نیست درمورد تصمیمات گرفته شده، از کارکنان پتروشیمی‌ها یک نظرسنجی کنید! 

وی همچنین نوشت:  پارسال دولت می‌خواست سهام خود را از ‎ هولدینگ خلیج فارس واگذار کند که با مخالفت دلسوزان لغو شد اما امسال مجددا در دستور کار است. مسلماً کسی غیر از دستگاه‌های دولتی قدرت خرید این سهام بزرگ را ندارد. یعنی تبدیل دولتی با قابلیت نظارت به دولتی بدون امکان نظارت و رسیدگی به فسادهای احتمالی!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز