خبرگزاری کار ایران

جزئیات بیشتری از حادثه ریزش معدن کرومیت دهمورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۷۳۷

یکی از اهالی نی‌ریز استان فارس جزئیات بیشتری از حادثه در معدن متروکه کرومیت روستای دهمورد که به مرگ دو کارگر و زخمی شدن یک کارگر دیگر منجر شد، را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از اهالی نی‌ریز درباره حادثه معدن متروکه کرومیت روستای دهمورد گفت: این حادثه جمعه شب ۱۵ مهرماه رخ داد و سه کارگر بومی که در این معدن قدیمی غیرفعال در حال استخراج سنگ کروم بودند، زیر آوار گرفتار شدند.

او ادامه داد: مردم محلی بعد از اطلاع از این حادثه به معدن رفتند و کارگران گرفتار را بیرون کشیدند که در این بین یک نفر علائم حیاتی نداشت، یک نفر از ناحیه کمر و سر آسیب دیده و یک نفر نیز ضربه مغزی شده بود.

به گفته وی؛ مردم محلی کارگری که ضربه‌ مغزی شده بود را به پایین کوه انتقال دادند و همزمان حدود ساعت ۲۱ پایگاه اورژانس دهمورد را مطلع کردند. با هماهنگی مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان نی‌ریز و ضمن فراخواندن هلال احمر، آمبولانس اورژانس پایگاه دهمورد مرد ۵۰ساله دچار ضربه مغزی را تحویل گرفت و به بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز منتقل کرد. هر چند این مصدوم در بیمارستان دچار ایست قلبی شد و به رغم عملیات احیاء جان سپرد.

طبق اظهارات وی؛ در همان حال آمبولانس پایگاه اورژانس «چاه‌مهکی»، «آباده طشک» و هلال احمر برای امدادرسانی اعزام شدند. عملیات احیاء بر روی فرد ۲۲ساله که علائم حیاتی نداشت، سر صحنه و حین انتقال به درمانگاه آباده‌طشک انجام شد؛ اما متأسفانه نتیجه‌ای دربرنداشت.

او گفت: سومین نفر که کارگری ۲۰ساله است، از ناحیه کمر و سر آسیب دیده و در بیمارستان شهدای سلامت تحت درمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز