خبرگزاری کار ایران

ویسی با شرط به تمرینات نفت بازگشت

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۴۳۴

علی رغم شایعاتی مبنی بر کناره گیری عبدالله ویسی از هدایت تیم نفت مسجدسلیمان، او در تمرین شب گذشته نفتی‌ها حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان پس از پشت سر گذاشتن اردوی تهران، از روز گذشته تمرینات خود را در مسجدسلیمان آغاز کرد تا برای بازی در هفته اول برابر تراکتورسازی آماده شود؛ عبدالله ویسی و چند تن از اعضای کادرفنی از جمله بهروز مکوندی در این تمرین حضور نداشتند که عدم حضور آن‌ها شایعات بسیاری از جمله پایان همکاری ویسی با باشگاه نفت مسجدسلیمان را در برداشت.

ویسی و کادرفنی اش در تمرین شب گذشته تیم که در واقع یک بازی تدارکاتی برابر امیدهای نفت مسجدسلیمان بود، حضور داشتند ولی ویسی که از مشکلات مالی باشگاه به شدت گله مند بود، اعلام کرد اگر تا رور سه شنبه هفته جاری این مشکل حل نشود، از هدایت تیم کناره گیری خواهد کرد.

کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز در این خصوص، اظهار داشت: امیدوارم مشکلات مالی برطرف شود. من کاملا به ویسی حق می دهم زیرا او چنین شرایطی را در استقلال خوزستان تجربه کرده است و به همین دلیل اکنون بسیار دغدغه دارد. ویسی باتوجه به علاقه مندی اش به مردم مسجدسلیمان و این شهرستان، مصمم کار می کند وامیدوارم هیچ مشکلی در ادامه راه برای تیم و باشگاه به وجود نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز