خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل خبر داد؛

رونمایی از نخستین نمونه دامپتراک‌های برقی ایران‌خودرو تا 4 ماه آینده / امکان انجام کار مشترک با هپکو وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۹۰

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل با بیان اینکه ظرفیت‌هایی در این شرکت فراهم شده که تمام محصولات تجاری ساخت این شرکت برقی شود، گفت: این امکان وجود دارد که از 6 ماه آینده تولید انبوه محصولات برقی را در این شرکت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد توسلی‌مهر در جریان بازدید از شرکت هپکو اراک، افزود: پیش‌بینی می‌شود نخستین نمونه دامپتراک‌های 100 تنی برقی ساخت این شرکت تا 4 ماه آینده رونمایی و به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: شرکت ایران‌خودرو در زمینه تولیدات انواع خودروهای سواری، اتوبوس، مینی‌بوس، ون، اتوبوس بین شهری، کامیون، کمپرسی ، کشنده و کامیونت فعالیت می‌کند و حرکت به سمت تولید محصولات برقی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل اظهار داشت: این شرکت بزرگترین تولیدکننده خودروهای دیزلی خاورمیانه با ظرفیت تولید 41 هزار دستگاه است که البته زیرساخت‌های تولید این تعداد دستگاه اخیراً فراهم و عملیاتی شده است.

توسلی‌مهر تصریح کرد: با توجه به افزایش تولیدات و تنوع محصولات ایران‌خودرو دیزل و نیاز به همکاری‌های صنعتی با واحدهای صنعتی کشور، این سفر به استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی انجام شده است.

وی بیان داشت: در سفر به استان مرکزی از ظرفیت‌های مختلف صنعتی این استان بازدید شد و امید است با همکاری مسئولان اقدامات خوبی در راستای استفاده از این ظرفیت‌ها انجام شود.

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل تأکید کرد: بسیاری از مسائل شرکت هپکو در تهران قابل حل است و می توان با همکاری‌های برون بخشی تمام ظرفیت‌ این واحد تولیدی را به کار گرفت.

توسلی‌مهر ابراز داشت: در راستای تکمیل سبد محصولات ایران‌خودرو دیزل و برای تکمیل زنجیره ارزش امکان انجام کار مشترک با هپکو وجود دارد و در صورتی که از نظر قیمتی به توافق برسیم امکان خرید شرکت هپکو و استفاده از این شرکت بالا است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز