خبرگزاری کار ایران

"آیا من باز هم «من» خواهم بود؟" منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۵۱۰

کتاب "آیا من باز هم «من» خواهم بود؟ (دستیابی به تداوم حس خود در تجربیات زیسته زوال عقل)" منتشر شد.

به گزارش ایلنا، انتشارات ارجمند کتاب آیا من باز هم «من» خواهم بود؟ (دستیابی به تداوم حس خود در تجربیات زیسته زوال عقل) نوشتۀ کریستین برایدن با ترجمۀ مهرداد پورشهبازی، بهار بنی‌کریمی را روانۀ بازار کتاب کرد.

ابتلا به دمانس چه معنایی برای احساس خود در فرد دارد؟ کریستین برایدن دیدگاه خودمانی خویش از زندگی با دمانس را با ما در میان می‌گذارد و به ما توضیح می‌دهد که احساس تداوم خود پس از دریافت تشخیص و شکل‌گیری دمانس چگونه امکان‌پذیر خواهد بود؟

این کتاب درک عمیق‌تری از چگونگی زندگی معنادار همراه با دمانس را عرضه می‌کند و افسانۀ غالب بین ما را به چالش می‌کشد که بر مبنای آن، افراد مبتلا به دمانس به تدریج «کم‌رنگ» شده و در نهایت به «جسمی بی‌جان» تبدیل می‌شوند.

در این کتاب حس آمیختگی خود با احساسات و هیجانات، نحوۀ ارتباط افراد با دیگران علی‌رغم تغییرات شناختی و چالش‌های ارتباطی و اینکه موارد مذکور چه معنایی برای مبتلایان به دمانس در جامعه دارند، مورد کاوش قرار خواهند گرفت.

این کتاب در ۱۲۸ صفحه با قیمت ۳۴ هزار تومان در کتاب‌فوشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات ارجمند به نشانی https://www.arjmandpub.com/ قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز