خبرگزاری کار ایران

بهرام پارسایی در گفت‌و گو با ایلنا:

استیضاح رئیس جمهور باعث دو- سه برابر شدن ارزش دلار می‌شود/ استیضاح اگر کمکی می‌کرد اصلاح‌طلبان پیش‌قدم بودند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۶۹۵

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه در حال حاضر استیضاح روحانی به هیچ وجه موفق نخواهد بود گفت: به فرض محال اگر چنین اتفاقی هم رخ دهد و رئیس دولت استیضاح شود آن وقت شاهد افزایش دو الی سه برابری نرخ دلار خواهیم بود.

عضو فراکسیون امید درباره موضوع استیضاح رئیس‌جمهور که چند روز پیش در مجلس مطرح شد به خبرنگار ایلنا گفت: استیضاح رئیس جمهور به صلاح کشور و مردم نیست. زیرا در حال حاضر مسائلی مانند منافع ملی، مردم و ایجاد رفاه و آسایش برای آنان از اولویت‌های مهم اصلاح‌طلبان است به‌طوری‌که این رویکرد در  دولت‌هایی که نگاه اصلاح‌طلبی داشتند به خوبی واضح و مشهود است.

بهرام پارسایی ادامه داد: بی‌شک در شرایط  فعلی اگر اصلاح‌طلبان تشخیص می‌دادند که دولت تمام توانش را به کار نگرفته و در مقابل مردم قرار گرفته است و استیضاح رئیس‌جمهور می‌تواند به منافع ملی کمک کند بدون کسب اجازه از کسی موضوع استیضاح رئیس جمهور را مطرح می‌کردند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه طرح این موضوع تزریق نا امیدی به مردم و جامعه است، افزود: در شرایطی که فشار های اقتصادی به صورت کامل لمس می‌شود متشنج کردن شرایط به جز بی‌سر و سامانی بیشتر و هدایت جامعه به سمت آشفتگی بیشتر ، سودی برای مردم ندارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه دود ایجاد تفرقه و تنش‌های سیاسی و جناحی منطقه‌ای و قومی به چشم مردم می‌رود ادامه داد: این کار در شرایط فعلی به هیچ‌وجه به نفع مردم نبوده و بهبود وضعیت را به دنبال ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز