خبرگزاری کار ایران

خرازی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

گزارش شورای راهبردی روابط خارجی به رهبری درباره «مقاومت فعال» / آزادی نفتکش ایرانی به معنای پایان توطئه‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۳۶۳

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: درباره راهبرد مقاومت فعال گزارش‌هایی را خدمت رهبری فرستادیم که ان‌شا‌الله مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در حاشیه دومین همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات با حضور در جمع خبرنگاران درباره استمرار راهبرد مقاومت فعال گفت: حق را باید ستاند حق  به انسال از طرف قدرت‌ها هدیه داده نمی‌شود. ما هم  به عنوان ملتی که همواره مقاوم بوده و برای تامین حقوق خود تلاش کردیم و خون‌های زیادی دادیم از طریق مقاومت در برابر زورگویی‌های بیگانگان می‌توانیم خق خود را بگیریم.

وی افزود: آنچه در ماه‌های اخیر رخ داد به عنوان راهبرد مقاومت در همین راستا بود که ما با مقابله با زورگویی‌ها می‌توانیم حقوق خود را استیفا کنیم. امروز ملت ایران سربلند است که در برابر فشار آمریکا و اتباع آنها توانسته مقاومت کند و اقتدار خود را نشان دهند. این مسیر را باید با تدبیر و خردورزی ادامه داد تا این دوره سخت بگذرد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به تدوین سند راهبرد مقاومت فعال گفت: این سند نیست راهبردهایی است که برای رهبری در شورای راهبردی روابط خارجی تهیه می‌شود که ایشان اگر صلاح بدانند آن را به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ می‌کنند. ما درباره راهبرد مقاومت فعال گزارش‌هایی را خدمت ایشان فرستادیم ان‌شا‌الله مورد استفاده قرار گیرد.

وی درباره کارشکنی آمریکا در ماجرا توقیف نفتکش ایرانی گفت: این پیروزی بود برای ایران که توانست کشتی خود را آزاد کند و شکست انگلستان بود که بدون دلیل دست به این راهزنی دریایی زده بود. طبیعتا این پایان کار نیست و این توطئه تمامی ندارد ولی ما باید آماده باشیم تا به آنها پاسخ دهیم و از هویت و منافع خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز