خبرگزاری کار ایران

مورگان اورتاگوس مدعی شد؛

بدون پیش شرط با ایران ‌مذاکره می‌کنیم/ ایرانی‌ها آمادگی خود برای گفت‌وگو را نشان دهند

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۷۰۷

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر بر تمایل کشورش برای مذاکره با ایران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت امور خارجه آمریکا، «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در تازه‌ترین اظهارات خود گفت: رییس‌جمهور ما و وزیر امور خارجه ما چندین بار گفته‌اند آماده گفت‌وگوی بدون پیش‌شرط با ایران هستند؛ اکنون این ایرانی‌ها هستند که باید نشان دهند که آماده گفت‌وگو هستند.

اورتاگوس همچنین گفت: با وجود برخی سخنان در واشنگتن در دو ماه گذشته که دولت در حال حرکت به‌سمت جنگ با ایران است، ما فکر می‌کنیم اقدامات ما بر عکس است و ما در حال رفتن به سمت جنگ نیستیم. 

سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده افزود: تلاش ما برای مذاکره با ایران ادامه دارد ما بدون پیش‌شرط با ایرانی‌ها دیدار، گفت‌وگو و مذاکره می‌کنیم.

وی در تازه‌ترین اظهارات خود درباره این که آمریکا از طریق چه کانالی با ایران تماس می‌گیرد، گفت: این موضوعی است که من نمی‌توانم راجع به آن نظر بدهم. وی در ادامه در مورد ایجاد محدودیت برای ظریف و تناقض آن با پروتکل آمریکا با کشور میهمان گفت: این محدودیت نقض این پروتکل محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز