خبرگزاری کار ایران

سلیمی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

ربیعی، بدنه دولت را به خوبی می‌شناسد/ فکر می‌کنم نظر مجلس نسبت به انتخاب سخنگوی جدید دولت مثبت باشد

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۷۷۵

یک عضو کمیسیون شوراها با اشاره به انتخاب علی ربیعی به عنوان سخنگوی دولت گفت: آقای ربیعی از این بابت که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است و بدنه دولت را به خوبی می‌شناسد و اطلاعات خوبی از بخش‌های مختلف دارد، گزینه مناسبی برای سخنگویی دولت بود.

اصغر سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به انتخاب رئیس‌جمهور در برگزیدن علی ربیعی به عنوان سخنگوی دولت اظهار کرد: قاعدتا سخنگوی دولت جایگاهی است که به وسیله آن مصوبات دولت و جزئیات جلسات دولت به اطلاع مردم رسانده می‌شود. در عرف سیاست هم وجود سخنگوی دولت امری ضروری است.

این عضو کمیسیون شوراها خاطرنشان کرد: تعللی که از سوی دولت برای مدتی وجود داشت و سخنگوی دولت معرفی نمی‌شد قابل قبول نبود اما همین‌ که سخنگوی دولت انتخاب شده جای خوشبختی است و امیدواریم که اطلاعات و اخبار مصوبات بهتری از سوی سخنگوی دولت به سمع و نظر مردم برسد.

نماینده مردم سمیرم تصریح کرد: آقای ربیعی از این بابت که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است و بدنه دولت را به خوبی می‌شناسد و اطلاعات خوبی از بخش‌های مختلف دارد، گزینه مناسبی برای سخنگویی دولت بود که بتواند در این برهه زمانی خدماتی به مردم ارائه دهد.

وی با اشاره به ویژگی‌های علمی و تجربی ربیعی عنوان کرد: ایشان در مدتی که به عنوان وزیر در دولت  روحانی حضور داشت درپی این بود که فعالیت‌های خوبی را انجام دهد و الان هم فکر می‌کنم با همگرایی که در دولت وجود دارد، فضا جهت بهبود وضعیت معیشت، مسکن، خودرو، ارز، کسب و کار و... مقداری بهتر شود.

سلیمی گفت: از این بابت که ربیعی در وزارت تعاون حضور داشته الان هم به بحث اشتغال توجه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که از آنجایی که انتخاب سخنگوی دولت نیازی به رای مجلس ندارد اما فکر می‌کنید نظر مجلسی‌ها درباره این انتخاب چه باشد، گفت: فکر می‌کنم نظر مجلس هم به این انتخاب مثبت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز