خبرگزاری کار ایران

دلخوش در گفت‌و‌گو با ایلنا:

در موضوع تصویب لوایح چهارگانه بحث نظام و نظرات رهبری مطرح است/ نتیجه بررسی‌ها هرچه باشد، تبعیت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۳۸۵

نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: الان نمی‌شود تبعات تصویب یا عدم تصویب لوایح چهارگانه را پیش‌بینی کرد این موضوع بحث حاکمیت است و در آن بحث نظام و نظرات مقام معظم رهبری مطرح است.

سید کاظم دلخوش اباتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره طولانی شدن بررسی پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که ما نمایندگان در مجلس کار کارشناسی انجام دهیم. ایشان بررسی‌ها را به مجلس و دولت سپرد و این دو به هرحال این لوایح را تصویب کردند و سپس به شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت.

نماینده اصولگرای مجلس دهم تاکید کرد: بررسی این لوایح الان در مجمع تشخیص مصلحت نظام است و برای بررسی آن دارد کار کارشناسی صورت می‌گیرد. 

وی در پاسخ به این سوال که برخی می‌گویند نظر مجمع تشخیص بر تصویب نکردن این لوایح است و آیا این موضوع صحت دارد یا نه؟، عنوان کرد: نه، به هرحال هرکس نظر خودش را می‌گوید و بیرون از مجمع هرکس نظری بدهد در چهارچوب مجمع قابل عمل نیست. هر چه از نتیجه کار و بررسی مجمع و کمیته‌ها و کارگروه‌ها بیرون بیاید ما تبعیت می‌کنیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این سوال که تبعات یا پیامدهای تصویب یا عدم تصویب این لوایح چیست؟، گفت: الان نمی‌شود تبعات آن را پیش‌بینی کرد این موضوع بحث حاکمیت است و در آن بحث نظام و نظرات مقام معظم رهبری مطرح است. 

وی خاطرنشان کرد:‌ شرایطی که اروپا اخیرا به وجود آورده است با شرایطی که یک ماه پیش داشتیم متفاوت است، این‌ها موضوعاتی است که باید مباحث کارشناسی را دید و هرچیزی که رهبری نظام و مجمع تشخیص مصلحت تشخیص دهند ما هم قطعا به دنبال آن خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز