خبرگزاری کار ایران

این هفته؛

بطحایی و غلامی جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون آموزش و تحقیقات می‌روند

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۱۱۹

این هفته دعوت از وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم و تحقیقات جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

به گزارش ایلنا، فردا یکشنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دعوت از معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت به منظور ارائه گزارش طرح ملی توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

روز یکشنبه اعضای کمیته بررسی ماده ۲۳۴ حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران نیز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انتخاب می‌شوند.

همچنین ارائه گزارش کمیته تحقیقات راهبردی آب و ارائه گزارش کمیته بودجه نیز در دستور کار فردا در این کمیسیون قرار دارد.

طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها، طرح الحاق دو ماده به قانون مجازات اسلامی، طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری، بررسی طرح مبارزه با تبعیض نژادی، تنفر قومی و مذهبی از جمله طرح‌هایی هستند که فردا در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی خواهند شد.

روز دوشنبه هم پس از جلسه هیات رئیسه کمیسیون دعوت از وزیر علوم و وزیر آموزش و پرورش جهت پاسگویی به سوالات نمایندگان در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات قرار دارد.

محمد مهدی زاهدی، عباسعلی پوربافرانی، محمدرضا امیرحسنخانی، بیت‌الله عبدالهی و ولی داداشی روز دوشنبه سوالات خود را از منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات خواهند پرسید.

عبدالغفور ایران‌نژاد، علی وقفچی، علیرضا سلیمی و جلال محمودزاده نیز سوالات خود را از سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش مطرح خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز