خبرگزاری کار ایران

فلاحت‌پیشه به ایلنا خبر داد؛

اظهارات محسن رضایی را در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌کنیم/ طرح برخی از مسائل کمکی به امنیت ملی نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۳۲۰

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان دبیر تشخیص مصلحت نظام درخصوص عملیان کربلای چهار گفت: مطرح کردن برخی از مسائل کمکی به امنیت ملی نمی‌کند و بعضی از مسائل نباید در افکار عمومی مطرح شود.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، دباره اظهارات دبیر تشخیص مصلحت درخصوص عملیات کربلای چهار و واکنش افکار عمومی گفت: جنگ تحمیلی، جنگی است که هنوز شهدایش به وطن بازمی‌گردند، در تاریخ کشورها یک همچین رویدادی را ما کمتر شاهد هستیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت چندین دهه از جنگ پیکر شهدای ما به کشور می‌آید.

وی ادامه داد: طبیعتا یک‌سری مسائل در این خصوص وجود دارد و مطرح می‌شود،‌ به نظرم فرمانده‌هان آن زمان باید پاسخگو باشند که چه اتفاقی افتاده است.

فلاحت‌پیشه تاکید کرد: جامعه ما جانفشانی شهدا را فراموش نکرده است و طبیعتا هم می‌داند شکست‌ها به عمد نبوده است. جنگ تحمیلی ما با ۳۶ کشور دنیا صورت گرفت که حمایت‌های مختلفی را از صدام می‌کردند. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چنین مطالبی، بحث‌هایی است که خود این آقایان در میان خودشان مطرح می‌کنند و معتقدم در شرایط کنونی این بحث‌ها چیزی به امنیت ملت ایران اضافه نمی‌کند و فقط ابهام سازی می‌کند.

وی گفت: ساز و کار بررسی شرایط جنگ را باید شورای عالی امنیت ملی سامان دهد این‌ها مواردی نیست که در افکار مطرح شود. ادعاهای مختلف بیان می‌شود خب طبیعی است که افکار عمومی دچار ابهام شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خانواده برخی از شهدا گفته‌اند که قصد شکایت از آقای رضایی دارند،‌ باتوجه به ابعادی که پیدا کرده است کمیسیون امنیت ملی ورود خواهد، گفت: موضوع را با وجود خود آقایان بررسی خواهیم کرد زیرا مطلبی نیست  که در سطح افکار عمومی مطرح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز